Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:48:18 GMT

واکنش سردار غیب پرور به درخواست دیروز روحانی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۱۳۳۲

واکنش سردار غیب پرور به درخواست دیروز روحانی

غیب پرور با اشاره به صحبت دیروز رییس جمهور مبنی بر اینکه "دولت را تنها نگذارید"، گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تربیون‌های مختلف اعلام کرده ایم، ولی پاسخی دریافت نکرده ایم!

خبرگزاری فارس: سردار غیب پرور در پاسخ به درخواست دیروز رییس جمهور که «دولت را تنها نگذارید»، گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تربیون‌های مختلف اعلام کرده ایم، ولی پاسخی دریافت نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در اجلاسیه شهدای اصناف، کارمندان و کارگری در استان البرز از مسئولین به خاطر برگزاری این اجلاسیه در مسجد تشکر کرد و گفت: شعار مسجد محوری باید در عمل محقق گردد و مسجد همانند قبل باید محور انجام برنامه‌ها باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به ایستادگی شهیدان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهیدان به ما راه ایستادگی و استقامت را آموختند و خواست خداوند بود که شهیدان دوران دفاع مقدس به شهیدان مدافع حرم پیوند بخورند.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی نشستن پای مکتب شهداست. همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان تا پای جان ایستادگی کردند و ما هم اگر شاگردان خوبی باشیم راه را ادامه داده و در مقابل مشکلات ایستادگی می‌کنیم.

غیب پرور ضمن اذعان به افزایش مشکلات اقتصادی مردم افزود: مشکلات اقتصادی جامعه فزونی یافته، اما بین پاسداری از اصل انقلاب و انتقاد فرق است مردم پای این انقلاب که ادامه قیام امام حسین علیه السلام است ایستاده اند و تردیدی نداشته و ندارند.

غیب پرور با اشاره به صحبت دیروز رییس جمهور مبنی بر اینکه "دولت را تنها نگذارید"، گفت: بیش از یک سال است که به شما اعلام آمادگی و همکاری کرده، نامه زده و در تربیون‌های مختلف اعلام کرده ایم، ولی پاسخی دریافت نکرده ایم!

وی در همین رابطه افزود: شما اگر بخواهید تنها نیستید؛ فرهیختگان بسیج در اصناف، پزشکی و صنعت و اقشار مختلف بسیج در خدمت شما هستند، اما راه بسته است، راه را باز کنید بسیج متعلق به نظام و نسخه شفابخش است. شما بخشی از توانایی بسیج را در عرصه سازندگی و در زلزله کرمانشاه دیده اید و مردم حلاوت خدمت رسانی بسیج را چشیده اند.

وی در ادامه ضمن تشکر از سازمان تعزیرات و قوه قضاییه گفت: در دو هفته گذشته بسیج به موضوع احتکار کالا‌های اساسی ورود کرده و همه نتایج آن را دیدند، اما هنوز مبارزه ادامه دارد و مسئولان باید تا رسیدن کالا‌های احتکار شده به دست مردم تلاش خود را ادامه دهند.

* احتکار کنندگان همانند داعش هستند

غیب پرور در پایان ضمن داعشی خواندن احتکار کنندگان افزود: کسانی که کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند همانند داعش هستند و به مردم رحم نمی‌کنند، ولی در مقابل اصناف و بازاریان ما غیرتمند و دلسوز مردم هستند و نقش خود را در به ثمررساندن انقلاب اسلامی و کمک به دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار غیب پرور روحانی دولت احتکارکنندگان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون

تیم فوتبال «رم» ایتالیا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در حالی به مصاف «برایتون» رفت که بازی رفت را با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شده بود و در دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سردار آزمون در این دیدار از ابتدا در ترکیب رم قرار داشت و موفق شد یک گل تماشایی با ضربه برگردان به ثمر برساند اما داور این گل را مردود اعلام کرد تا یکی از زیباترین گل‌های فصل جاری لیگ اروپا به ثبت نرسد.

باشگاه رم در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نسبت به این گل واکنش نشان داد و ضمن انتشار ویدیویی از به ثمر رسیدن این گل خطاب به این مهاجم ایرانی نوشت: این گل در هر صورت یک گل زیبا است سردار!

دیگر خبرها

  • در واکنش به بیانیه شورای امنیت؛ یمن: عملیات علیه کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد داشت
  • واکنش واعظی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان : روحانی نماینده‌ای نداشته که در شورای نگهبان حاضر شود
  • واکنش به اظهارات طحان نظیف درباره ردصلاحیت روحانی
  • عملیات تازه‌ ارتش اسرائیل در بیمارستان شفاء | واکنش تند گروه‌های فلسطینی به روایات جعلی این رژیم
  • ادامه واکنش‌‌ها به تجاوز اسرائیل به بیمارستان الشفاء
  • واکنش نمایندهِ روحانی مجلس به عکس گرفتن طلبه قمی از یک زن /معتقدم آن بنده خدا درحال بازی با موبایل بود /جا داشت گوشی خود را به آن خانم نشان می داد
  • واکنش روزنامه کیهان به هشتگ «من سلیطه‌ام»
  • واکنش کیهان به هشتگ «من سلیطه‌ام»
  • هشدار روحانی معروف اصلاح‌طلبان: روی بشکه باروت قرار گرفته‌ایم | افراد معمم معاشرت با مردم بیاموزند!
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون