Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ، اسکات بنت افسر سابق جنگ روانی آمریکا در گفتگو با شبکه پرس تی وی ابزار امیدواری کرد با مرگ مک کین دوره تاریک جنون سیاسی آمریکا به پایان برسد.
بنت درباره پیشینه جان مک کین سناتور جمهوریخواه آمریکا که دیشب در سن 81 سالگی مرد ، گفت : پدرم که خلبان گروه تفنگداران دریایی آمریکا بود، با مک کین به ویتنام پرواز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم خاطرات خوبي از مک کين نداشت که بيان کند. فکر کنم سوابق نظامی مک کین به خودی خود گویاست. او در حالی که با بی دقتی سعی می کرد هواپیمای خود را از روی عرشه کشتی بلند کند، موجب کشته شدن تعداد زیادی ملوان شد.
پدر او دریادار و از کسانی بود که در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر حمله اسرائیل به کشتی یو اس اس لیبرتی نیروی دریایی آمریکا مشارکت داشت و از قضا، تنها چیزی که باعث شد این کشتی از حمله جان سالم به در برد و از این حمله اسرائیل جلوگیری کرد، یک ناو محافظ روسیه بود که به این کشتی نزدیک تر شد.

اسکات بنت افزود مک کین اسیر جنگی بود و گمانه زنی های زیادی درباره خیانت وی در زمان اسارت وجود دارد. بنابراین از نظر نظامی واقعاً چیز خوبی درباره وی وجود ندارد که بتوان از آن سخن گفت. از نظر سیاسی هم واقعاً من چیز خوبی برای گفتن درباره او ندارم. چرا که او یک مسیحی محافظه کار نبود. او فردی بی رحم و جنگ طلب بود. او نماد این است که سران سیاسی آمریکا تا چه حد دچار فروپاشی روحی هستند.

وي تصريح کرد مک کین از زوال عقل هم رنج می برد و متاسفانه تعداد زیادی از اعضای کنگره وضع مشابهی دارند. مک کین حمله علیه لیبی را به راه انداخت. به صدها هزار نفر در لیبی، افغانستان، عراق و سوریه نگاه کنید که ممکن است دیدگاه بسیار منفی درباره مک کین داشته باشند، چون او مسئول سرنگونی حکومت لیبی بود. او مسئول ارسال تسلیحات برای شورشيان از عربستان سعودی و قطر به لیبی بود. مک کین مسئول سرنگونی یانوکوویچ در اوکراین و عملیات سیا در آنجا بود. مک کین مسئول جنگ ها علیه روسیه، ایران ، سوریه و تلاش برای سرنگونی بشار اسد است.
بنت تاکيد کرد مک کین شیفته آدم کشی بود و همواره این دغدغه را داشت که آمریکا دیکتاتور نظامی جهان باشد. صادقانه می گویم از مرگ او خیلی خوشحالم. البته ما برای آرامش روح افراد دعا می کنیم. اما من مک کین را به خدا واگذار می کنم. مک کین یکی از خونخوارترین و خشن ترین افراد در تاریخ دولت آمریکا بود و اقدامات وی به خودی خود گویاست.

وي گفت دولتمردان آمریکایی باید بر خلاف مسیر مک کین گام بردارند. ما به جای جنگ افروزی و دشمنی با ایران و روسیه باید به دنبال رفع اختلافات باشیم و برای ارزش های مشترک، انسانیت، دوستی، پیشرفت و شکوفایی، و همکاری متقابل تلاش کنیم، نه نخوت، بی ملاحظه بودن و حمله هایی که کلاه سفیدها (برای مقصر نشان دادن نظام بشار اسد در سوریه) انجام می دهند. و اکنون شاهد یک حمله شیمیایی دیگر در سوریه هستیم که آمریکا و ام آی شش انگلیس طراحی کرده اند. امیدوارم با مرگ مک کین که از روانی ترین سیاستمداران آمریکا بود دوره سیاه جنون سیاسی آمریکا به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مک کين آمريکا ايران سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا
  • هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی