Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@01:29:36 GMT

شوکتی: رزمی کاران در بازی های جاکارتا هم خوش درخشیدند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۱۵۸۲

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر " عباس شوکتی " ضمن بیان این مطلب افزود: در دوره های گذشته بازی های آسیایی، رزمی کاران کشورمان مدال های ارزشمندی کسب کردند که در این دوره در جاکارتا نیز شاهد تداوم این موفقیت ها هستیم.

وی ادامه داد: ووشو مثل همیشه عالی بود و ووشوکاران پسر و دختر ایران، بارها پرچم مقدس کشورمان را در جاکارتا به اهتزاز درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد تکواندو نیز قابل قبول بود. هرچند که می توانستیم بهتر ظاهر شویم.

کارشناس و مربی کاراته کشور تصریح کرد: از امروز رقابت های کاراته نیز آغاز شد که با مدال خانم " حمیده عباسعلی " همراه شد. مطمئنا کاراته در ادامه رقابت ها، جزو موفق ترین رشته های حاضر در بازی های آسیایی خواهد بود.

شوکتی در مورد جودو، بوکس و سایر رشته های رزمی نیز گفت: مطمئنم ورزشکاران این ورزش ها تعداد مدال های کاروان ایران را افزایش خواهند داد و به ارتقا جایگاه کاروان ورزش کشورمان در این دوره از بازی های آسیایی کمک شایانی خواهند کرد.

کارشناس ورزش های رزمی در پایان، حمایت بیشتر مسئولان ورزش از قهرمانان رشته های رزمی را خواستار شد و اظهار داشت: این انتظار وجود دارد که مسئولان ورزش، حمایت بیشتری از رزمی کاران داشته و نگاه مهربانانه تری به آنها داشته باشند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران بازی تکواندو جودو کاروان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند

به گزارش همشهری آنلاین، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 847452 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی ورزش معلولان

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد