Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ادوب تصمیم گرفته پیش از موعد مقرر، یک نسخه به‌روزرسانی امنیتی از نرم‌افزار فتوشاپ را منتشر کند تا آسیب‌پذیری و ضعف‌های امنیتی موجود را برطرف کند.

ایران آنلاین/چندی پیش گزارش‌هایی از وجود یک آسیب‌پذیری و حفره امنیتی خطرناک در نرم‌افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop CC) در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز و مک او اس (macOS) در معرض خطر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شرکت ادوب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که تیمی از متخصصان زبده فعال در این شرکت تصمیم گرفته‌اند پیش از موعد مقرر، به انتشار و عرضه یک نسخه به‌روزرسانی امنیتی برای نرم افزار فتوشاپ اقدام کنند تا از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به اطلاعات شخصی کاربران جلوگیری به عمل بیاورند. کاربران رایانه‌های با سیستم عامل ویندوز و مک او اس، قادر خواهند بود این نسخه جدید امنیتی را از فروشگاه اینترنتی مربوطه، دریافت و دانلود کنند و بدین ترتیب دستگاه خود را از نفوذ هکرها مصون بدارند.

شرکت ادوب  توسعه‌دهنده و ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای ادوب ریدر، آکروبات و فوتوشاپ ،حالا با انتشار این نسخه جدید به‌روزرسانی امنیتی سعی دارد به تمامی کاربرانش اعلام کند به شدت درصدد افزایش ضریب ایمنی و امنیت سایبری محصولاتش بوده و بدین ترتیب به سرعت از متخصصانش خواسته که مشکل و آسیب‌پذیری‌های موجود را پیدا کرده و برطرف کنند.

/ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!».

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟