Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم اظهار کرد: در این مرحله که از روز گذشته آغاز شده، ۱۸۵ نفر در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
وی ادامه داد: از این تعداد 170 نفر از خواهران در روزهای ۳ ، ۴، ۵ شهریورماه با هم رقابت خواهند داشت و 15 نفر از برادران نیز در روز ۶ شهریورماه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل شورای انقلاب فرهنگی این آزمون سالانه یکبار برگزار می‌ شود افزود: ثبت نام آزمون در بهمن ماه انجام شده و در اردیبهشت ماه امسال آزمون کتبی برگزار شد و در نهایت از افراد قبول شده در این مرحله آزمون شفاهی گرفته خواهد شد.
وی تصریح کرد: به قبول شدگان مدارک درجه۳، ۴ و ۵ اعطا خواهد شد که حافظان ۱۰ جزء مدرک درجه ۵ که معادل دیپلم، حفاظ ۲۰ جزء مدرک درجه ۴ که معادل فوق دیپلم و حافظان کل قرآن مدرک درجه ۳ که معادل لیسانس است، دریافت خواهند کرد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: قبول شدگان می‌توانند در مراحل بعدی آزمون شرکت کنند و مدارک درجه ۱ و ۲ دریافت نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد آزمون شفاهی اعطای مدرک به حافظان قرآن اداره کل تبلیغات اسلامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد

خاشی مدیر آموزش و پرورش مهرستان گفت: در مرحله اول آزمون سراسری امسال که امروز و فردا جمعه برگزار می‌شود، ۱۳۶۵ داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: این داوطلبان در ۷ حوزه امتحانی و در گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبان‌های خارجه و هنر با هم به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است