Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@08:13:35 GMT

مدیریت قیمت مرغ بر عهده کیست؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۲۱۳۴

مدیریت قیمت مرغ بر عهده کیست؟


خرداد: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان دولتی و بخش خصوصی برای تعیین قیمت مرغ در استان کرمان افزود: مدیریت این موضوع را بر عهده سازمان های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و .... می دانیم.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، حمید ملانوری در نشست بررسی وضعیت تولید و عرضه مرغ در استان کرمان افزود: قیمت گذاری مرغ باید از سوی کمیته های قیمت گذاری انجام شود و مسئولیت آن با نهادهای دست اندرکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان دولتی و بخش خصوصی برای تعیین قیمت مرغ در استان کرمان افزود: مدیریت این موضوع را بر عهده سازمان های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و .... می دانیم.
ملانوری با تاکید بر اینکه در تعیین قیمت نهایی مرغ باید هزینه های تولید در مرغداری های استانی را آنالیز کرده و با احتساب سود قانونی پیش بینی شده، قیمت مرغ را تعیین کنند و در این رابطه باید تناسب های بین استانی نیز مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد:  یکی از آیتم های مورد توجه در بازار، عرضه و تقاضا است و نباید به بهانه افزایش تقاضا در بازار، عرضه را کاهش داده و قیمت ها را افزایش داد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی دقیق برای تعیین قیمت مرغ در استان کرمان، گفت: در شرایط کنونی بازار، نظارت های دقیقی بر قیمت ها انجام می شود.
وی بر تهیه گزارشی درباره تاثیرات ناشی از یک تصمیم کشوری در استان کرمان تاکید کرد و گفت: گرچه دولت توان مدیریت موضوعات و نوسانات قیمتی را در حوزه بازار مرغ دارد اما با توجه به وضعیت این کالا در سایر استان های کشور باید به شکلی اقدام شود که بازار آن روند مناسبی را به خود گیرد.
ملانوری با تاکید بر اینکه مدیریت اجرایی در استان کرمان در مدیریت موضوعات توان بالایی دارد، افزود: اتاق اصناف در حوزه اصناف جلسات تحلیلی، تبیینی و روشنگری برای تولیدکنندگان برگزار کند تا این قشر بدانند که دولت در راستای تامین نهاده های مورد نیاز چه اقداماتی را انجام داده و چه حمایت هایی از این بخش انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از بخش های مختلف به کار گرفته است، گفت: جایگاه دولت در امور مختلف باید مشخص باشد و در کنار آن موضوع عرضه و تقاضا موضوعیت دارد اما در این رابطه نباید به نحوی باشد، که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان امنیت، تسهیلات، بخشودگی و .... را از دولت بخواهند و در زمان فروش و درآمد به بهانه افزایش تقاضا، قیمت ها را افزایش داده و حقوق مردم را ضایع نمایند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: برای تعیین قیمت ها باید موضوعات راکارشناسی کرده، قیمت را تعیین کرده و محکم روی این موضوع بایستیم و تاکنون نیز این کار را انجام داده ایم. برچسب ها: مرغ ، کشتارگاه ، کرمان

منبع: خرداد

کلیدواژه: مرغ کشتارگاه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی کیست؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اخبار مطرح اتهام مطرح شده علیه موعود شمخانی مربوط به مسائل منطقه آزاد است. 

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود. 

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

 خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و  در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • موعود شمخانی کیست؟
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم