Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر ۲ نفر از فعالان زیست محیطی که در حادثه آتش سوزی جنگل های مریوان جان خود را از دست دادند، قبل از ظهر امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، در پی آتش سوزی در جنگل های روستای سلسی شهرستان مریوان شریف باجور، امید کهنه پوشی از فعالان انجمن چیا سبز مریوان، محمد پژوهی و رحمت حکیمی نیا از کارکنان منابع طبیعی این شهرستان در آتش سوختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شنبه شب نیز پیکر 2 نفر از پیمانکاران اطفای حریق اداره منابع طبیعی مریوان که در این حادثه جان خود را از دست داده بودند تشییع و به خاک سپرده شده بود.

 

صبح امروز نیز پیکر شریف باجور و امید کهنه پوشی از فعالان زیست محیطی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از مقابل مسجد صلاح الدین به سمت آرامستان مریوان تشییع شد.

 

بخشی از جنگل های روستاهای سلسی و پیله در شهرستان مریوان روز شنبه دچار حریق شد که 4 نفر در این حادثه در محاصره آتش قرار گرفتند و جان خود را در این حادثه از دست دادند.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید قربان نماز جمعه مسجد مهدویت مجلس غدیر نماز عید قربان دعای عرفه نان فعالان محیط زیست مریوان مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید