Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@18:30:55 GMT

28 شکارچی غیرمجاز در استان اصفهان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۲۲۷۷

28 شکارچی غیرمجاز در استان اصفهان دستگیر شدند

مرتضی جمشیدیان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: محیط بانان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیر مجاز را در زیستگاه های گلپایگان، کاشان، خمینی شهر، خور و بیابانک، لنجان، سمیرم، قمیشلو و موته دستگیر کردند.
وی افزود: از این متخلفان سه قبضه کارد سلاخی ،30 عدد فشنگ ساچمه ای، سه دستگاه موتورسیکلت، 2 دستگاه پروژکتور،25 عدد فشنگ خفیف، هشت دستگاه تلفن همراه، 1 دستگاه دوربین اسلحه، چهار قبضه سلاح ساچمه زنی غیر مجاز، 2 قبضه ساچمه زنی مجاز، 2 قبضه سلاح بادی و سه قبضه سلاح گلوله زنی و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشیدیان گفت: همچنین از متخلفان 3 راس آهو، 2 راس قوچ و میش، یک راس کل، 13 قطعه کبک و تیهو و پنج قطعه سهره طلایی کشف وضبط شد.
مناطق حفاظت شده حیات وحش در استان اصفهان شامل موته ، قمیشلو ، کلاه قاضی ، کرکس و عباس آباد است.
8114 / 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان اصفهان تلفن همراه حفاظت محیط زیست دوربین کشف و ضبط رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد