Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:17:53 GMT

معرفی خدمات شرکت اجاره خودرو سعادت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۲۴۱۰

معرفی خدمات شرکت اجاره خودرو سعادت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت اجاره خودرو کارن آوران سعادت آتیه با دربرداشتن سه نمایندگی در تهران، فروردگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و شیراز با ناوگانی متشکل از انواع خودروهای اقتصادی بدون راننده، خودروهای تشریفاتی و لوکس با راننده، اجاره ماشین عروس، تامین خودرو برای تمامی اداره‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی، اجاره اتوبوس، ون‌های مسافرتی و مینی باس به همراه خدمات ۲۴ ساعته برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره خودو سعادت با ناوگانی کامل از انواع خودروها آماده خدمت‌رسانی به گردشگرها و توریست‌های خارجی، مردم عزیز ایران، تمامی اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی، فرودگاه‌ها، سفارت‌خانه‌ها و کلیه شرکت‌های ایرانگردی و ارائه خدمات توریستی است.

شرکت بین‌المللی سعادت با محوریت اعتماد به مشتری و ارائه خدماتی متنوع در این صنعت، مطابق با استانداردهای روز دنیا شرایط اجاره خودرو، اجاره اتوبوس و کرایه ماشین عروس را تا حد مطلوبی برای متقاضیان فراهم می‌کند. از این رو هموطنان عزیز و گردشگران خارجی می توانند با در نظر گرفتن شرایط آسان اجاره خودرو به محقق شدن اهداف خود نزدیک شوند.

با توجه به بررسی نیازهای مشتریان شرکت سعادت، پس از کیفیت مطلوب ماشین از نظر سالم بودن بدنه و فنی خودرو همچنین تمیز و مرتب بودن داخل آن، اجاره خودرو ارزان یکی از بالاترین درخواست های مشتریان ما به حساب می آید که خوشبختانه توانسته ایم تا حد زیادی به این قبیل درخواست ها جامه عمل بپوشانیم و مشتریان را از خود راضی و خشنود نگه داریم. به این صورت که با توجه به ارائه خدمات ویژه از قبیل:

۱- دارا بودن راننده‌هایی مجرب و حرفه‌ای در پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، مسلط به زبان انگلیسی برای گردشگران خارجی، خوش پوش، خوش برخورد و قابل اعتماد بودن آنها

۲- اگر مدت اجاره خودرو بیش از ده روز باشد، قیمت اجاره بهای روزانه کاهش پیدا خواهد کرد

۳- امکان رزرو اینترنتی خودروی مورد نظر از چند روز قبل

۴- در صورت خراب شدن ناگهانی ماشین و بروز مشکلات فنی که مانع از حرکت کردن ماشین شود، شرکت به سرعت خودروی شما را با خودرویی سالم تعویض می‌کند

۵- تحویل خودروی مورد نظر در تاریخ و ساعت دقیق مشخص شده

با توجه به تعداد خدمات و راحتی که در اجاره خودرو با راننده و بدون راننده برای مشتریان سعادت فراهم کرده‌ایم، هزینه‌هایی که بابت کرایه وسایل نقلیه از مشتری گرفته می‌شود، بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه بوده است. همچنین می‌توانید با خیالی آسوده در سطح شهر تردد کرده و به کارهای خود رسیدگی کنید.

شرایط اجاره خودرو از شرکت سعادت

ابتدا می توانید با یک تماس تلفنی و یا پر کردن فرم رزرو در سایت اجاره خودرو سعادت اطلاعاتتان را ثبت کرده که پس از بررسی و ارزیابی مسئولین می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی خودرو مورد نظر را اجاره کنید. لازم به ذکر است که برای اجاره خودرو بدون راننده می‌بایست حتما به دفتر مرکزی برای عقد قرارداد مراجعه کنید.

کارت شناسایی معتبر

مدرک معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو

چک یا سفته به ارزش قیمت ماشین

گواهینامه رانندگی با حداقل ۶ ماه مدت اعتبار

شخص متقاضی می بایست حداقل ۲۰ سال سن داشته باشد.

متقاضیان حقوقی مانند شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی، همچنین موسسات گردشگری و توریستی می توانند برای تامین خودروهای مورد نظر خود طبق توافق و قرارداد بین طرفین عمل کنند.

کد خبر 4384644

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی لوکس قیمت خودرو واردات خودرو مردم علیه احتکار کسب و کار عید سعید قربان پرداخت الکترونیک ثبت شرکت ایران اینترنت عناب ویزای شنگن ممنوعیت واردات تخفیف افق کوروش فروشگاه زنجیره ای قطار تهران مشهد تحول علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان

رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند.

بر اساس این گزارش، بیش از 10000 نفر از رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن از اوبر شکایتی را به ارزش 250 میلیون پوند (291.7 میلیون یورو) تنظیم کردند.

بر اساس این گزارش، آنها ادعا می‌کنند که اوبر مجوز خود را برای فعالیت در لندن از طریق راه‌های غیرقانونی به دست آورده است.

شرکت‌های حقوقی "میشکان دی ریا" Mishcon de Reya و "مدیریت آرجی‌ال" RGL Management که در حال رسیدگی به این شکایت هستند، می گویند که هر یک از این 10000 راننده تاکسی به طور بالقوه می تواند حدود 25000 پوند غرامت دریافت کند.

در این شکایت آمده است که شرکت "حمل و نقل برای لندن" TfL به دلیل شفاف نبودن مدل کسب و کار اوبر، گمراه شده و به این شرکت مجوز اپراتور استخدام خصوصی داده است.

همچنین ادعا شده است که شرکت اوبر به TfL گفته است که تمام رزروها را خود مدیریت خواهد کرد، اما در واقعیت، این شرکت به طور منظم رزروها را به رانندگان واگذار می‌کند که به دلیل قوانین حمل و نقل محلی می‌تواند عواقب قانونی زیادی در پی داشته باشد.

قبل از این که شکایت اخیر ضربه دیگری به اوبر وارد کند، این شرکت تلاش کرده بود تا رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن را با شرکت دادن آنها در برنامه خود، آرام کند.

این شکایت در لندن آخرین مورد از پرونده های مشابه علیه اوبر در سراسر جهان، از استرالیا گرفته تا پاریس است، چرا که هزاران راننده تاکسی استدلال می کنند که این شرکت در کاهش درآمد آنها مقصر بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز