Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@04:16:07 GMT

خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۲۵۱۸

خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان ارزشمند است

به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز یکشنبه در آیین تجلیل از پزشکان این شهرستان افزود: دولت های یازدهم و دوازدهم خدمات زیادی در بخش بهداشت و درمان ارائه داده اند که طرح تحول نظام سلامت از شاخص ترین اقدام ها است
وی تصریح کرد: ایثار و از خودگذشتگی پزشکان برای خدمات رسانی به جامعه ستودنی است و همه ما قدردان تلاش و خدمات پزشکان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار روانسر با بیان اینکه تلاش بی وقفه پزشکان برای درمان بیماران دارای اجر معنوی است تصریح کرد: جامعه پزشکی ما همواره در تمام شرایط همیار مردم بوده اند و در راه درمان از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اند.
ویسمرادی اظهار داشت: از آنجا که جایگاه ویژه علمی و قداست پزشکان همیشه مورد اعتماد و احترام مردم بوده است آنها باید با رعایت صبر، حسن خلق همچنان منشا سلامت جامعه باشند.
وی اضافه کرد: نعمت سلامتی نعمتی والا و ارزشمند است که پزشکان با تخصص، مهربانی و دلسوزی آن را به بیماران هدیه می‌کنند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر نیز گفت: شهرستان روانسر پزشکان خوش نامی دارد که شبانه روزی و بی ادعا بری سلامت مردم تلاش می کنند.
محمد سعید سریری افزود: شهرستان روانسر 23 پزشک عمومی و 2 پزشک متخصص دارد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بهداشت و درمان پزشک حوزه بهداشت و درمان درمان شبکه بهداشت و درمان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد

۲ خانه بهداشت در روستاهای چشمه‌نادی از توابع ایوانکی و روستای رشمه از توابع گرمسار با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار ، درباره جزئیات این طرح گفت: این خانه های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان