Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@07:52:31 GMT

خدمت صادقانه و تکریم ارباب‌رجوع از وظایف کارکنان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۲۵۶۶

خدمت صادقانه و تکریم ارباب‌رجوع از وظایف کارکنان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، باب‌اله فتحی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، چهارم شهریورماه در جمع کارکنان فرمانداری این شهرستان با تبریک روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند، اظهار کرد: قطعاً موفقیت‌هایی را که یک مدیر کسب می‌کند ناشی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تأکید بر ارائه خدمات صادقانه و تکریم مناسب ارباب‌رجوع، عنوان کرد: در این زمینه کارکنان فرمانداری سرآمد هستند و از هیچ تلاشی نیز دریغ نمی‌ورزند.
فتحی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان، بیان کرد: فرمانداری روزهای شلوغ و پرکاری را طی می‌کند و فعالیت‌ها و زحمات کارکنان نیز در این ایام دوچندان شده است.
وی به برگزاری برنامه شب فیروزه‌ای در شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به تقارن این ایام با عید قربان و غدیر جشنواره‌های متعددی را در شهرستانم ملایر شاهد هستیم که نشان از تحرک بالای مردم این شهرستان دارد.
فتحی همچنین عنوان کرد: در هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های زیادی را با حضور مقامات کشور و استانی افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهیم کرد که باعث خواهند شد تا حرکت روبه‌جلوی این شهرستان شتاب بگیرد.
وی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید تلاش‌ها و فعالیت‌های عمرانی زیادی را در روستاهای سطح کشور انجام داده و یا در حال انجام دادن است که در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر بسیار مؤثر بوده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد افتتاحیه‌ها و شروع عملیات اجرایی طرح‌ها در هفته دولت در روستاها است، افزود: هدف و اولویت ما در شهرستان توسعه، عمران و آبادانی و خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه روستائیان عزیز است.
فتحی یادآور شد: هدف از ارائه خدمات و همه تلاش‌هایی که می‌شود در درجه اول رضایت خداوند متعال است و سپس کسب رضایت مردم عزیز شهرستان ملایر است.
امیر فرمایی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خدمت صادقانه تکریم ارباب رجوع فرمانداری ملایر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مرند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند، گفت: شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر، اظهار داشت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از 10 نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مادران دارای سه و چهار فرزند
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند