Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@12:24:09 GMT

11 طرح در بخش ریگ افتتاح و اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۲۶۴۰

11 طرح در بخش ریگ افتتاح و اجرایی شد

به گزارش ایرنا، افتتاح سواره رو میدان امام علی (ع) بندرریگ از مهم ترین این طرح ها بود که توسط شهرداری اجرا و با 42 میلیارد ریال اعتبار زیربار ترافیک رفت.
آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی باند قدیم جاده ریگ به سه راهی گناوه بطول هفت کیلومتر با اعتبار 6 میلیارد و 750 میلیون ریال و تقویت و ارتقای ظرفیت خط انتقال برق برای استفاده روستاها، سایت های پرورش میگو و مزارع گلخانه ای منطقه حله شمالی و رودشور با 22 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های مهم درهفته دولت دراین بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیاده روسازی خیابان آزادی، زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر، جاده دسترسی به بندر تجاری ریگ، روکش آسفالت روستای قلعه سرحان به سه راهی روستای محمدی، توسعه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت (اف تی تی اچ)، ساختمان جدید بهداشت روستای گاوسفید، گازرسانی به واحدهای صنعتی و واگذاری یک واحد مسکونی به مددجوی کمیته امداد روستای محمدی از دیگر طرح های افتتاحی سومین روز از گرامیداشت هفته دولت در بندرریگ است.
فرماندار گناوه گفت: در 40 سال عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ازجمله در دولت تدبیر وامید خدمات گسترده ای در کشور بویژه این شهرستان به مردم ارایه شده که باید بخوبی اطلاع رسانی و بازگو شود.
سیدعلی پاک نژاد افزود: در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت چندین طرح عمران شهری، حمل و نقل جاده ای، بهداشت و برق در بخش ریگ به بهره برداری و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی گفت: احداث و تکمیل میدان امام علی (ع) ریگ از خواسته های بحق مردم این منطقه است که فاز اول آن شامل سواره رو افتتاح و ز یر بار ترافیک رفت.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان بوشهر امام علی اینترنت ترافیک حمل و نقل رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است