Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم کادرفنی تیم سپیدرود چهار بازیکن این تیم از تمرینات کنار گذاشته شدند. ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به کزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ با تصمیم علی کریمی سرمربی جدید تیم سپیدرود، یعقوب کریمی، رضا معقولی،‌ امید سام‌کن و محمد لطفی چهار بازیکن سپیدرود از جمع سرخ‌پوشان رشتی جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علیرضا عزت کرامت کاپیتان پیشین تیم نفت تهران نیز امروز در تمرین سپیدرودی‌ها شرکت کرد تا در صورت صلاحدید کادرفنی،‌ به جمع شاگردان کریمی اضافه شود.

تمرین ریکاوری سپیدرود از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) زیر نظر علی کریمی برگزار شد.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی کریمی سپیدرود رشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود رشت علی کریمی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب از تصمیم انریکه: این بازیکن را نباید بازی می‌داد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان دورتموند است. بازی رفت این دو تیم در استادیوم سیگنال ایدونا پارک با نتیجه ۱-۰ به سود زردپوشان به پایان رسید و تیم لوئیز انریکه کار دشواری برای کامبک و صعود به فینال دارد.

در حالی‌که خط حمله باشگاه پاریسی در نیمه اول بازی برگشت عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت، میرسلاو کلوزه معتقد است از تصمیم انریکه برای انتخاب بازیکنان تهاجمی پی‌اس‌جی متعجب شده است.

منظور کلوزه گونچالو راموس است که در نوک خط حمله پاریسی‌ها قرار گرفته و کیلیان امباپه به دلیل این تصمیم در سمت چپ ایستاده است.

او گفت: «این حرکتی از سوی مربی بود که انتظارش را نداشتید. هیچ راهی برای پیش‌بینی و درک آن وجود نداشت. من فکر می‌کنم این تصمیم گرفته شد چون این یک بازی خانگی است و حس و حالی مانند بازی‌های لیگ یک دارد. چون راموس هنوز در لیگ قهرمانان گل نزده و به‌نظرم انتخاب خوبی نیست.

با این حال چون او در محوطه جریمه حضور بیشتری دارد و پی‌اس‌جی به این موضوع نیاز دارد، شاید در ادامه بتواند کاری انجام دهد و در چنین بازی‌‌ای تعیین‌کننده باشد.»

دیگر خبرها

  • تعجب از تصمیم انریکه: این بازیکن را نباید بازی می‌داد
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • هدیه نکونام به استقلالی‌ها بعد از برد شیرین
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار