Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@16:02:27 GMT

عرضه مدل جدید هیوندای النترا در پاییز

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۳۱۰۲

عرضه مدل جدید هیوندای النترا در پاییز

به گزارش «ایسنا» به نقل از وب‌سایت digitaltrends، خودروی سدان اسپرت النترا که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی با قدرت و زیباییتمام، قدم به عرصه رقابت با سایر سدان‌های موجود در بازارهای جهانی گذاشت، حالا به‌نظر می‌رسد که مدل ۲۰۱۹ آن با تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای در سه ماه پایانی، پاییز ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبک طراحی هیوندای النترا ۲۰۱۹ همانند نسل کنونی این خودرو است که در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد. این سدان کامپکت با تغییر و تحولات جدید شکل ظاهری تیزپا و جذابتری پیدا کرده است. این در حالی است که تغییرات داخلی خودرو اندکی کمتر از تحولات ظاهری و بیرونی آن است. هیوندای همچنین از فناوری‌های مربوط به افزایش ایمنی خودرو نیز بهره بیشتری گرفته و آنها را ارتقا داده است تا جان سرنشینان و راننده خودرو را از خطر بروز تصادفات خطرناک حفظ کند. این فناوری‌ها شامل سیستم پیشگیری از برخورد با جلو، جلوگیری از خروج از خطوط می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور

ایتنا - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تازه‌ترین گزارش خود به بررسی آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور پرداخته است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هرچند وقت یک‌بار گزارشی از ضریب نفوذ اینترنت ثابت، سیار و تلفن همراه در کشور منتشر می‌کند و در گزارشی که به تازگی توسط این سازمان منتشر شده، به بررسی وضعیت اینترنت ثابت و سیار وضعیت شبکه ارتباطی کشور پرداخته شده است.  

به گزارش ایتنا از ایسنا، براساس این گزارش نفوذ اینترنت پهن باند ثابت از ۱۳/۰۸ درصد در پاییز سال ۱۴۰۱ به ۱۲/۹ درصد در پاییز سال ۱۴۰۲ رسیده است. همچنین ضریب نفوذ پهن باند سیار با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است. درواقع ضریب نفوذ  پهن باند سیار در پاییز دوسال گذشته (۱۴۰۱) از ۱۲۰/۸۷  به ۱۲۷/۷۷ پاییز در سال گذشته رسیده است که حکایت از رشد ۵/۷۱  درصدی در این حوزه دارد.

 
همچنین در بخش دیگری از این گزارش به وضعیت شکایت ثبت شده در حوزه ثابت و سیار در سامانه ۱۹۵ هم اشاره شده است که ۷۵ درصد شکایت ها متعلق به حوزه ثابت بوده و ۲۵ درصد شکایت‌ها به حوزه سیار تعلق دارد.
 
از سوی دیگر در این گزارش به تعداد سایت‌های ۵G اپراتورهای ارتباطی تا پایان پاییز سال گذشته هم پرداخته شده که بر اساس آن تاکنون ۸۰۷ سایت نسل پنجم که متعلق به اپراتور دوم تلفن همراه است در کشور ایجاد شده است.
 

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت