Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران گفت: استعدادیابی رشته ورزشی اسکیت دختران و پسران دوازده تا ۱۵ سال در بندرعباس برگزار می‌شود. ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهمن محمدرضایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اردبیل اظهار داشت: استعدادیابی رشته ورزشی اسکیت دختران و پسران دوازده تا 15 سال در بندرعباس برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این استعدادیابی فرصتی بسیارمهم است بیان کرد: این استعدادیابی فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای ورزش اسکیت در کشور است.

رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران گفت: نیاز است در هر استان و کشور یک پیست اسکی استاندارد داشته باشیم که انتظار می‌رود در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محمدرضایی بیان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان انتظار داریم پیست اسکی استاندارد و ویژه راه‌اندازی کنند تا دغدغه و مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی با اشاره به این که المپیاد رشته‌های مختلف ورزشی قرار است سه ماه آینده برگزار شود بیان کرد: در این المپیاد نیز رشته ورزش اسکیت مبنای کار قرار گرفته است

رئیس فدارسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اردبیل باید در حوزه اسکیت در این زمینه برنامه اساسی داشته باشد و بتواند به قطب اسکیت کشور تبدیل شود.

وی گفت: اختصاص اعتبارات ویژه برای راه‌اندازی پیست اسکیت اولویت اساسی است و تلاش مسئولان اجرایی و مدیران مربوطه در این زمینه شایسته قدردانی است.

پیست اسکیت در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اعتبارات خوبی برای را‌ه‌اندازی پیست اسکیت در استان اختصاص یافته و سال 98 قرار است این پیست در استان راه‌اندازی شود.

بهرام آقاخانی افزود: ورزش اسکیت باید به ورزش همگانی تبدیل شود و از هیئت اسکیت استان انتظار داریم در جذب خانواده‌ها و همگانی کردن این رشته پیشگام باشد.

وی خواستار اهتمام ویژه به اسکیت شهرستان‌ها شد و گفت: شهرستان‌ها نیز در این زمینه ظرفیت خوبی دارند که باید شکوفا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: انتظار داریم جشنواره‌ها و استعدادیابی‌های ورزش اسکیت در اردبیل برگزار شود تا استعدادهای اسکیت در استان شناسایی شود و شاهد حضور اسکیت‌بازان در استان باشیم.

وی تصریح کرد: همکاری همه‌جانبه با آموزش و پرورش امری ضروری است و هیئت اسکی استان باید به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای شکوفایی ورزش اسکیت در استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب

دریافت 14 MB

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6089005

دیگر خبرها

  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس