Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@14:00:51 GMT

افتتاح چند طرح در شهرستان شازند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۳۱۹۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی به مناسبت هفته دولت در سفر خود به شهرستان شازند چند طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی را به بهره برداری می‌رساند.

در این سفر پروژه ۴ بانده شدن محور توره - بروجرد به بهره برداری می‌رسد و طرح‌های شهرستان شازند و مرکز خدمات جامع سلامت شهری به صورت مجتمع افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم تودیع و معارفه فرماندار شازند با حضور استاندار مرکزی

شرکت در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شازند دیگر برنامه استاندار مرکزی در سومین روز از هفته گرامیداشت دولت است.

حضور در گلزار شهدای شهر مهاجران و ادای احترام به مقام شهدا و دیدار با خانواده شهید حسین رضایی در این شهر هم از بنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شازند خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اقتتاح طرح شازند دولت استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، غلام‌علی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز، با اشاره به اقدامات تحولی سازمان زندان‌ها در سال اخیر تأکید کرد: یکی از اقدامات رو به جلوی سازمان زندان‎‌ها در سال گذشته بی‎ شک رشد اقدامات حمایتی بویژه درباره زندانیان و خانواده آنان بوده است که در گستره کشوری و توسط ۲۳۷ انجمن حمایت زندانیان صورت گرفت.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین با تقدیر از دوره مدیریتی مظفر الوندی در انجمن حمایت زندانیان مرکز خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته خوشبختانه شاخص‌ها و آمارها در کمک به خانواده زندانیان، آموزش آنان، اشتغال زندانیان، جلب مشارکت‌های مردمی به نحو شایانی افزایش یافت که این امر مایه مباهات است.

وی همچنین با اشاره به معارفه منوچهر رحمانی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن از وی به عنوان فردی صاحب تجربه و آشنا به امور نام برد که می‌تواند منشأ خدمات به زندانیان و خانواده آنان باشد.

در این نشست که با تکریم مظفر الوندی و معارفه منوچهر رحمانی به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز همراه بود برخی مدیران ستادی سازمان و استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6078009

دیگر خبرها

  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است