Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه جمعی از همکاران این بنیاد با مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن تبریک انتصاب سید محسن لطیفی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای زنجان، این استان را شهر شهیدپرور و پایتخت شور و شعور حسینی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کاظمی گفت: استان زنجان در حالی به شهر غواصان دریادل لقب گرفته است که به مرزهای آبی دسترسی ندارد.

وی با اشاره به دغدغه های موجود در بنیاد شهید استان، تصریح کرد: خدمت رسانی مطلوب به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، اجرای طرح پایش سلامت و حل مشکل اشتغال این افراد، از مهمترین دغدغه های این اداره محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ابراز داشت: باید در محتوای برنامه های مختلف به معرفی خانوده های شهدا پرداخته و سبک زندگی سالم را با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقویت کنیم تا بتوانیم در مقابل تهدیدات فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای ترویج این فرهنگ تلاش کرد، اضافه کرد: ایثار جاری است، راه شهدا ادامه دارد و ترویج ایثار اجتماعی در جامعه از جمله مهمترین شعارها و رویکردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران به شمار می رود.

در ادامه این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور این بنیاد در صدا و سیما به اقدامات و فعالیت های خود با موضوع ایثار و شهادت اشاره داشت.

سید محسن لطیفی استان زنجان را منبعی غنی از الگوهای معرفی ایثار و شهادت خواند و گفت: موفقیت های حاصل شده به برکت خون شهدا است که باید این قهرمانان را به همگان معرفی کنیم.

وی لذت بخش ترین زمان فعالیت خود را کار برای شهدا عنوان کرد و ادامه داد: خانواده شهدا قشر ایثارگر جامعه هستند چرا که عزیزان خود را برای دفاع از کشور راهی جنگ کرده اند.

در پایان این دیدار لوح یادبودی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدیرکل بنیاد شهید مرزهای آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران