Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از کاهش خلافی خودرو‌های توقیف شده به مناسبت دهه ولایت یعنی از اول تا هفتم شهریورماه خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور اظهار داشت: پیرو دستور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، آن دسته از شهروندانی که خودرو یا موتورسیکلتشان به علت خلافی بالا در پارکینگ متوقف است می‌توانند در دهه ولایت یعنی از اول تا ۷ شهریورماه به ستاد ترخیص خودرو مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تسهیلاتی را برای شهروندان مدنظر قرار داده است؛ بدین منظور در ستاد ترخیص خودرو در خیابان زنجان و ستاد ترخیص موتورسیکلت در بلوار خلیج فارس واحد رسیدگی به تخلفات و اخذ جرائم را به صورت موقت دایر کرده است.

وی گفت: در این واحد قاضی مربوطه مستقر است و به جرائم رسیدگی می‌کند؛ اگر نیاز باشد تخفیف اعمال شده و از میزان خلافی وسیله نقلیه کاسته می‌شود.

این مقام ارشد پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مالکان خودرو یا موتورسیکلت‌های توقیف شده پس از پرداخت خلافی می‌توانند به ستاد ترخیص مراجعه کرده و برابر مقررات نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خلافی خودرو راننده پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی بهبهان گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر مطلع شدند.

 سرهنگ محمد قاسم رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ 
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • توقیف بنز قاچاق میلیاردی در زنجان
  • توقیف خودرو با بیش از ۴۰ میلیون تومان خلافی در جاده‌های استان
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت