Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ نشست خبری برنامه «خندوانه» صبح امروز با حضور سید علی احمدی تهیه کننده و رامبد جوان مجری و کارگردان در استودیو این برنامه برگزار شد.

رامبد جوان در این نشست در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره ادامه دار بودن این برنامه گفت: این برنامه تا زمانی که مردم از آن استقبال کنند ادامه خواهد داشت؛ فصل پنجم خندوانه پیش از ماه محرم تمام می‌شود و فصل ششم آن تا نوروز ۹۸ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بخش‌های جدید این برنامه افزود: تصمیم داریم لیگ ادابازی راه بیاندازیم و تئاتر‌های کمدی کوتاه در برنامه داشته باشیم.

مجری خندوانه در باره تفاوت خطوط قرمز برای این برنامه با برنامه‌های دیگر گفت: شرایط شبکه‌های مختلف سیما با هم متفاوت است، برای مثال شبکه یک با سه و سه با نسیم فرق دارد، از ابتدا ماهیت شبکه نسیم مفرح بودن بوده است و ما هم تلاش کردیم اقدامات زیادی در این زمینه انجام دهیم، البته در «خنداننده شو» شرکت کنندگان فقط با اعضای خانواده خود شوخی می‌کنند و کاری به قومیت‌ها، شغل‌ها و... ندارند.

جوان درباره اعتراض عده‌ای از شرکت کنندگان «خنداننده شو ۲» به سانسور در متن هایشان افزود: آن‌ها با قوانین تلویزیون آشنا نیستند و به همین علت اعتراض کردند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره حامی مالی این برنامه که در فضای مجازی سپاه مطرح شده است، گفت: این حرف دروغ است، چرا باید سپاه پول برنامه ما را بدهد؟ عده‌ای گفته اند عموی من در سپاه است، من عموی پیری داشتم که سال‌ها پیش در خارج از کشور مرد، دایی نیز ندارم.

جوان افزود: برنامه ما تهیه کننده و حامی مالی دارد و ما همواره در حال تبلیغ آن هستیم؛ سپاه، سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج را دارد که فعالیت‌های فرهنگی اش را با آن عنوان انجام می‌دهد و نامش در تیتراژ برنامه‌هایی که تهیه می‌کند دیده می‌شود.

وی گفت: تمام مکانیزم هزینه کردن و خرج کردن ما در حرفه خودمان است و امسال توانستیم بودجه‌هایی تأمین کنیم که در یک سال ۳ فیلم هم ساختیم، یعنی ۳ گروه در سینما کار کردند که در شرایط کنونی اتفاق خوبی است.

جوان افزود: در طول ساخت «خندوانه» مردم زیادی آمدند و استعداد‌های زیادی معرفی شدند، برای ما بسیار راحت بود که کاری در شبکه نمایش خانگی بسازیم، اما از ابتدا بنایمان بر این بود که حال مردم را خوب کنیم؛ با انرژی که «خندوانه» می‌برد می‌توان در آن واحد دو فیلم سینمایی ساخت.

وی گفت:  یکی از وظایف شما داشتن سواد رسانه، تشخیص خبر دروغ از صحیح و حفاظت از برنامه‌ای است که مخاطبان گسترده‌ای پیدا کرده است.

جوان در باره ادامه کار خنداننده‌های برتر افزود: خنداننده‌های برتر دوره قبل در جا‌های مختلفی مشغول به کار شده اند، عده‌ای در سینما و تئاتر بازی می‌کنند، بعضی اجرا می‌کنند و در خود خندوانه نیز از آن‌ها استفاده می‌شود حتی به آن‌ها حقوقی هر چند اندک به ازای کاری که می‌کنند داده می‌شود و «خندوانه» از آن‌ها نفع مالی نمی‌برد.

وی درپاسخ به سؤالی درباره استفاده شخصی اش از آنتن خندوانه افزود: من این حرف را قبول ندارم و از قضا به دنبال این هستم که جایگزینی برای خود پیدا کنم و به پشت دوربین بروم، استفاده از احسان کریمی برای اجرای «خنداننده شو» در همین راستا بوده است.

جوان درباره دستمزدش در «خندوانه» گفت: من افزون بر «خندوانه» کار‌های دیگری نیز می‌کنم، سال‌ها شرکت تبلیغاتی داشتم و تصویری از پرداختی «شرکت آپ» به من بود برای همان زمان بود.

وی افزود: من در «خندوانه» کارگردان، مجری و طراح هستم و به ازای همه این مسؤولیت‌ها در فصل اول، برنامه‌ای ۳ میلیون تومان و در فصل دوم ۵ میلیون تومان گرفتم و برای فصل‌های بعد این دستمزد مقداری افزایش پیدا کرد.

سید علی احمدی نیز در این نشست درباره حامی مالی برنامه «خندوانه» گفت: بعضی‌ها به اشتباه می‌گویند پول‌های سپاه وارد «خندوانه» شده است، توقع ما از رسانه‌ها نپرداختن به این حاشیه‌هاست.

وی گفت: شما یک برگ سند رسمی در فضای مجازی نمی‌بینید و اگر هم بود سندی مخدوش بود، چون سندی که منتشر شد ساختار آن نامه به طور کامل جعلی و اشتباه بود.

احمدی افزود: ما یک پیشنهاد قیمت می‌دهیم و یک امکاناتی را سازمان در اختیار ما قرار می‌دهد، مثل تمام برنامه‌هایی که ساخته می‌شود که یک روش نظارتی دارد و یک‌ وجه پرداخت و در پایان هم بررسی می‌شود که آیا وجه درست خرج شده است یا خیر؟ تمام روش‌هایی که در «خندوانه» وجود دارد زیر نظر سازمان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جزئیات برنامه خندوانه ادابازی خنداننده شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت صدای جوان رادیو

به گزارش "ورزش سه"، این‌ گزارشگر و گوینده قدیمی رادیو ورزش پس از تحمل یک دوره بیماری در نهایت در عین تاسف و اندوه علاقه‌مندان به ورزش درگذشت.

علاقه‌مندان مسن‌تر ورزش، مسعود اسکویی را از زمانی به خاطر می‌آورند که او به گزارش رقابت‌های والیبال می‌پرداخت؛ گزارش‌هایی که قدمتش حالا به نیم قرن می‌رسد.

درباره اسکویی می‌شود به این نکته اشاره کرد که او یکی از شناخته‌‌شده‌ترین صداهای رادیو در چند دهه گذشته بوده است؛ صدایی جوان و بدون تغییر در طول سالیان که شاید پس از عطاءالله بهمنش در ذهن مردم ماندگار شد و شنیدنش در هر مکانی نام اسکویی را به ذهن می‌آورد.

او در اواخر دهه ۶۰ و در دوره آغاز سرگرمی‌سازی در صداوسیما، صبح‌ها در برنامه "سلام، صبح‌بخیر" اقدام به تفسیر رقابت‌های ورزشی می‌کرد و در آنجا دوباره به یک صدای مرجع در میان علاقه‌مندان به ورزش تبدیل شد. اسکویی حتی در جام جهانی ۱۹۹۰ بازی آلمان و یوگسلاوی را گزارش کرد که البته این یکی از معدود تلاش‌های او برای تبدیل شدن به یک گزارشگر فوتبال بود که او در نهایت خود تشخیص داد که این عرصه را به افراد دیگری واگذار کند.

اسکویی در ۲-۳ دهه گذشته به صورت دائم در رادیو ورزش مشغول به کار بوده و به عنوان گوینده و مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های مختلفی را در دست داشته، از رقابت‌های مربوط به والیبال تا برخی گفتگوها و البته برنامه عجیبی با عنوان "با اسکویی".

او چهره مورد احترام در بین اهالی ورزش بود و از کسانی است که می‌شود عنوان پیشکسوت را برایش به معنای واقعی کلمه استفاده کرد.

روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید