Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خراسان رضوی نسبت به حذف از گردونه رقابت حمل و نقل بین‌المللی هشدار داد.

به گزارش قدس آنلاین،احمد زمانیان اظهار داشت: کشور ترکمنستان هم اکنون برای کامیون‌های ایرانی مشکل دیگری ایجاد کرده و آن هم اینکه در مرز سرخس تنها اجازه عبور ۳۰ کامیون به صورت روزانه را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم اکنون تعداد زیادی از کامیون‌ها برای همین مشکلی که به وجود آمده به سمت مرز لطف آباد روانه شده‌اند و میزان توقف در مرز لطف آباد به ۷ الی ۸ روز رسیده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خراسان رضوی ادامه داد: اگر کسی بخواهد از مسیر سرخس استفاده کند، باید بین ۱۵ تا ۱۶ روز توقف در این مرز داشته باشد که خود این مسئله سبب از بین رفتن اعتماد صاحبان کالاها و شرکای خارجی می‌شود.

زمانیان خاطرنشان کرد: تاکنون وزارت خارجه هیچ گزارشی از اینکه رایزنی‌ها با کشور ترکمنستان به کجا رسیده به ذی‌نفعان این حوزه نداده و کشور ترکمنستان تاکنون ضربه‌های زیادی به صنعت حمل و نقل خارجی استان و کشور وارد کرده است.

وی افزود: ترکمنستان بیان کرده که تا زمان افتتاح پل جدید سرخس اجازه ورود بیش از ۳۰ کامیون در روز را نمی‌دهد و هنوز هم در این زمینه اقدام مثبتی به اطلاع افراد فعال در این بخش نرسیده  است.

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر این مشکل هنوز هم عوارض بالایی که ترکمنستان برای عبور کامیون‌های ایرانی از خاک  این کشور می‌گیرد وجود داشته که قیمت تمام شده کالا را بالا برده و تمایل استفاده از ناوگان ایرانی را در صاحبان کالاهای ترانزیت از بین می‌برد و در ادامه این روند کشور ما به تدریج از گردونه رقابت حمل و نقل بین‌المللی حذف می‌شود.

منبع:تابناک

پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لطف آباد مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین

تین نیوز

انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان خواستار نظارت میدانی و برخورد لازم با گرانفروشی قطعات  و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران وسائط نقلیه سنگین شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سوم اردیبهشت ماه حسین عبدالهی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان به رئیس اتحادیه خدمات فنی و تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین ارسال کرده، آمده است: پیرو گزارش های متعدد رانندگان و کامیونداران مبنی بر گرانفروشی قطعات و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان و عدم رعایت نرخ نامه های ابلاغی آن اتحادیه، خواهشمندیم ضمن نظارت میدانی و برخورد لازم با متخلفان، دستور فرمایید نرخ مصوب اتحادیه در کلیه تعمیرگاه ها و همچنین نمایندگی های مجاز خودروهای دیزلی به نحوی که قابل رویت باشد، الصاق گردد.جهت اطلاع از سال 1397 کرایه حمل کالا بر مبنای هزینه ها محاسبه و تعیین می گردد و یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین نرخ حمل هزینه های تعمیر و نگهداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است