Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دستگاه قضا از صدور حکم جلب فرد خاطی نسبت به مامور نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو در خصوص برخورد فردی خاطی با پلیس راهور و مورد ضرب و شتم قرار دادن این مامور و برنامه دستگاه قضا برای ورود به این موضوع گفت:نیروی انتظامی ماموریتهای متنوعی دارد و همینجا برخود لازم میدانم از همکاری نیروی انتظامی درخصوص تعقیب و شناسایی مجرمین اقتصادی تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم خادمین خود را به خوبی میشناسند یاد اور شد:حال اگر فردی خاطی پیدا شودنباید به همه مردم تامیم داد.
اژه ای ادامه داد:در خصوص این موضوع این طور که من شنیدم نیروی انتظامی این فرد را بنا به تخلفی که داشته تعقیب می کند و به دلیل سرعت بالا ماشین نامبرده چپ‌می شود واین فرد متعرض نیروی انتظامی می شود.
سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد:تا آنجا که بنده اطلاع دارم از فرد خاطی شکایت شده و حکم جلب او صادر شده است اما اینکه الان جلب شده یا خیر اطلاعی ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مامور انتظامی دستگاه قضا پلیس نیروی انتظامی اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

کد خبر 6090781

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی