Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛خدادادی روز یکشنبه  در این گفت وگو  با بیان این مطلب ،اظهار کرد:استخرشنای فجر الشتر درسال 90 افتتاح گردید که متاسفانه درسال گذشته به دلایل برخی مشکلات فنی تعطیل شد که خوشبختانه با حمایت وتلاش های دکترعزیزپور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با رفع برخی از نواقص فنی مجموعه استخر،درچندروز گذشته شاهد بهره برداری مجدد از این استخر شنا درشهرستان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: استقبال جوانان این شهرستان از برنامه های استخرشنا مطلوب ورضایت بخش بوده است و این مجموعه درحال حاضر پذیرای جوانان شهرستان دراوقات فراغت می باشد.

خدادادی همچنین  حمایت های مدیرکل ورزش وجوانان لرستان را در راستای پیاده سازی نشاط اجتماعی دربین جوانان الشتر را به فال نیک گرفت و اززحمات این مدیرکل قدردانی کرد.

گفت وگو : سجادجوانمرد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشکلات برنا لرستان فنی استخرشنای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها با وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها دیدار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها، امروز (یکشنبه - 27 اسفند ماه) با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها به نمایندگی از سایر ورزشکاران دغدغه‌ها و مشکلات خود را در حضور وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند.

وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است

 

کیومرث هاشمی در این جلسه اظهار داشت: خیلی وقت بود که بنا داشتیم با همه اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی جلسه را داشته باشیم و از نزدیک صحبت‌ها و نقطه نظرات را بشنویم و گفت‌وگوی دوجانبه انجام شود. از طرفی اگر درددلی وجود دارد این آمادگی را داریم که با  ایجاد ارتباط دوجانبه بتوانیم به توسعه ورزش به ویژه در بخش قهرمانی کمک کنیم.

وی افزود: بحث تشکیل کمیسیون ورزشکاران در انتخابات فدراسیون‌ها خیلی قدمت زیادی ندارد و براساس جنبش المپیک تشکیل شد و جایگاه پراهمیتی دارد. کمیسیون ورزشکاران هم در مجامع عمومی، مجامع انتخاباتی و هم در مجامع کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نقش دارند، ولی نباید جایگاه کمیسیون ورزشکاران تنها به حضور در این مجامع به صورت سالیانه ختم شود و باید این نقش و جایگاه پررنگ باشد.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به نمایندگان کمیسیون ورزشکاران خاطرنشان کرد: شما به شکل واقعی نماینده رشته‌های تخصصی خود هستید، ولی باید این موضوع را در نظر بگیرید که  چقدر با ورزشکاران رشته‌های خود به واسطه حضور در این کمیسیون توانسته‌اید ارتباط بگیرید. تا چه اندازه توانسته‌اید نیازهای ورزشکاران در چارچوب قانون را انتقال دهید. این سؤال‌هایی است که شاید درباره عملکرد کمیسیون ورزشکاران وجود دارد.

کیومرث هاشمی افزود: بهتر است انتخابات کمیسیون ورزشکاران همچون انتخابات رؤسای فدراسیون‌ها چهار سال یک بار باشد تا بتوان برنامه‌ها را پیاده کرد.

وی با اشاره به نقش ورزشکاران اظهار داشت: شأن حضور ما در مدیریت ورزش کشور به خاطر شأن حضور ورزشکاران است و ورزشکاران قلب تپنده این مجموعه هستند. هدف ما این است که شأن کمیسیون ورزشکاران و دیگر کمیسیون‌ها به بهترین شکل حفظ شود و جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

وزیر ورزش با اشاره به صحبت‌های عنوان شده از سوی نمایندگان کمیسیون ورزشکاران گفت: مسائل و مشکلات جامعه ورزش بیشتر از این مواردی است که عنوان شد، ولی این قول را می‌دهیم جلسه بعد با حضور همه اعضای کمیسیون برگزار شود تا بتوانیم به شکل جامع‌تر در جریان همه موضوعات قرار بگیریم. پیشنهاد ما این است که یک کمیته تخصصی از دل خود این کمیسیون تشکیل شود که موضوعات و مشکلات را بتوانند طبقه‌بندی کنند.

وی ادامه داد: نبود جایگاه واقعی پیشکسوتان در مجامع موضوع درستی است که عنوان شد و می‌توان روی این موضوع کار کرد هر چند که خود داوران و مربیان و بعضاً رؤسای هیئت‌ها از پیشکسوتان هستند و در مجامع حضور دارند. هدف ما این است که اساسنامه هر فدراسیون به شکل تخصصی دنبال شود و قطعاً در این اساسنامه دغدغه‌های ورزشکاران نیز لحاظ می‌شود.

کیومرث هاشمی تصریح کرد: شرح وظایف کمیسیون ورزشکاران در آیین‌نامه نیامده است و خود ورزشکاران می‌توانند موضوعات مرتبط خود را به ما انتقال دهند که بتوانیم در آیین‌نامه اعمال کنیم. یکی از وظایف کمیسیون‌ها موضوع مشورتی با فدراسیون‌هاست که این نظرات باید در هیئت رئیسه مطرح شود و بعد از اینکه مطرح شد و به تصویب رسید قابلیت اجرا پیدا می‌کند.

وزیر ورزش در ارتباط با درخواست یکی از ورزشکاران اظهار داشت: ورزشکاران می‌توانند با ما ارتباط و مکاتبه داشته باشند و مشکلات خود را مطرح کنند‌. در شرح وظایفی که برای کمیسیون ورزشکاران تدوین می‌شود می‌توان ارتباط با وزیر را قانونمند کنیم. همچنین از اینکه یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران در هیئت رئیسه باشد استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: به مدیران کل ابلاغ کردیم در واگذاری سالن‌های ورزشی در استان‌ها باید ورزشکاران در اولویت باشند. یکی از دغدغه‌های ما پروژه‌های نیمه‌تمام و محدودیت منابع مالی است و هدف ما این است که پروژه‌هایی که ظرفیت درآمدزایی دارند را به صورت نیمه‌تمام واگذار کنیم و این آمادگی را داریم با اولویت ورزشکاران این اماکن را واگذار کنیم.

هاشمی افزود: بحث توجه به مشکلات معیشتی جزو رسالت ذاتی ماست و وظیفه داریم که رسیدگی کنیم. صحبت‌ها اگر توسط ما مسئولان شنیده شود منجر به این مسئله خواهد شد که مشکلات درون خانواده بماند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: براساس مسئولیت‌های اجتماعی که همه ورزشکاران در تمام دنیا دارند شما ورزشکاران باید کمک کنید که اخلاق‌مداری به ورزش برگردد. تختی به خاطر مرام پهلوانی که داشت ماندگار شد و به بحث اخلاق‌مداری باید توجه بیشتری شود. صحبت‌های شما قهرمانان برای سایر ورزشکاران و عموم مردم می‌تواند الگو باشد. اخلاق یکی از گمشده‌های ورزش است و شما ورزشکاران می‌توانید راوی پیشرفت باشید و اتفاقات خوبی که می‌افتد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که شأن و جایگاه کمیسیون ورزشکاران را بالا ببریم و اینکه تنها وظیفه این کمیسیون به سالی یک بار حضور در مجامع ختم نشود‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • بهره برداری از ۳۸ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • وزیر ورزش و جوانان: سامانه سوت‌زنی در مبارزه با فساد است
  • عکس| وزیر ورزش از سامانه سوت رونمایی کرد
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به حدود ۹۰درصد متقاضیان در قم
  • جلسه نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها با وزیر ورزش
  • لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب
  • استخر پیش ساخته اینتکس برای باغ و ویلا
  • آسفالت ریزی ۱۳۰ هزار تنی در منطقه ۴/ بهره برداری از مجموعه ورزشی صدف
  • بهره برداری از ۱۵ خانه ورزش در روستا‌های چهارمحال و بختیاری