Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تجلیل و قدردانی از ۱۷ سال مدیریت وی و معارفه حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مسئولان عالی رتبه کشور و فرهیختگان عرصه فرهنگ دینی ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۶ شهریور ۹۷ در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان حافظ نبش سمیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در حکمی ضمن تشکر از زحمات، تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام خاموشی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی را فردی دانشمند، مبتکر، با انگیزه و دارای نشاط جوانی برشمردند و به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

کد خبر 4385427

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد قمی مراسم تودیع و معارفه مردم علیه احتکار معرفی کتاب فعالیت های قرآنی فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرآن تازه های نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عید غدیر خم دعای عرفه حج تمتع دین اسلام رادیو گفتگو جامعه شناسی کنفرانس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

این خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081631

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد