Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، بر ضرورت بیان اقدامات نظام اسلامی و دولت در طول انقلاب به نسل امروز تاکید کرد و اظهار داشت: هدف دشمنان، ایجاد فضایی مسموم جهت نادیده گرفتن خدمات نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، امروز (4 شهریور) در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارمندی، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: خدماتی که در عمر 40 ساله انقلاب به مردم ارائه می دهد حاصل دست توانمند کسانی است که در این مدت به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم ضمن اینکه وظیفه خدمت ‌رسانی در جایگاه دولتی را داشتند، برای جنگ داوطلب شدند و به شهادت رسیدند، افزود: باید خدمات و اقداماتی که در طول مدت پیروزی انقلاب توسط دولت ها ارائه شده، برای نسل امروز بیان شود.

 

سردار شاهوارپور، با اشاره به اینکه هدف دشمنان این است که با ایجاد فضایی مسموم، خدمات نظام اسلامی نادیده گرفته شود، تصریح کرد: امروز دشمن جنگ ‌های ترکیبی به راه انداخته و اولویت اول خود را حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی می داند و جنگ نظامی در رتبه آخر است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید توجه کرد کشوری که در همه ابعاد و زمینه ها تضعیف شود، مورد هجوم نظامی دشمن قرار می گیرد، اضافه کرد: یکی از نقاط قوت این کشور را باور بر توانمندی داخلی است و دشمن می خواهد این باور را شکست دهد تا به ما بفهماند نمی توانیم به تنهایی کشور را اداره کنیم که در صورت موفق شدن دشمن، کشور تسلیم می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ما تکیه بر باورها را در عمل و سختی ها نشان دادیم و با ایستادگی و مقاومت به پیروزی رسیدیم، اظهار کرد: دشمن همچنین به دنبال شکست دادن نیروهای مسلح و تلاش برای تجزیه طلبی اقوام و از بین بردن وحدت ملی است اما بداند هیچ گاه به اهداف خود نمی رسد.

 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، اذعان داشت: ما در حال حاضر در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و قصد دشمن از این جنگ ایجاد فشار به مردم فشار است؛ باید مراقب باشیم و با عبور از سختی ها کشور را به اوج پیشرفت و ترقی ببریم و نگذاریم دشمن فرصتی برای پیاده کردن اهداف خود پیدا کند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید قربان مجلس اردبیل مسجد دولت غدیر بازی های آسیایی ۲۰۱۸ مهدویت نماز جمعه بسیج کارمندی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود