Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی اژه‌ای امروز در نشست خبری خود با اعلام نام دو قاضی متخلف گفت: یکی دو نفر حکمشان قطعی شدند که آنها را اعلام می‌کنم. یکی رییس شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری دو اصفهان به نام محمود سعادت فرزند حسینعلی به اتهام فساد اخلاقی پرونده‌اش مطرح و به سلب صلاحیت قضایی و انفصال دایم از شغل قضاییدر تاریخ ۲۲ مرداد ۹۷ قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش صدای ایران، سخنگوی قوه قضاییه افزود: دیگری مجید شکاری فرزند خسرو رییس شعبه ۱۰۲۴ دادگاه کیفری دو تهران به اتهام فساد مالی و اخذ رشوه در دادگاه عالی محکوم و حکم قطعی شد و  به سلب صلاحیت قضایی و بازخریدی محکوم شد و رای قطعی است.  توصیه می‌کنم که قضات به وسوسه‌های شیطان حتما توجه نکنند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: ۳۱۱ نفر در رابطه با فساد مالی به اعدام و حبس ابد و حبس‌های ۲۵ و ۲۰ و ۱۰ و ۵ سال و کمتر محکوم شدند که البته کل آمار محکومان اقتصادی ما نیست. اگر هم نیاز به تفسیرش داشتید آن را از دفتر ما بگیرید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قاضی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های صلح در محاکم اردبیل ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر پنجشنبه در جمع قضات محاکم عمومی و حقوقی شهرستان اردبیل با قدردانی از عملکرد مطلوب قضات این محاکم در سال گذشته اظهار کرد: براساس ارزیابی کارشناسان اعزامی به استان قبل از سفر رئیس قوه قضائیه به استان وضعیت استان مطلوب ارزیابی شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در مسیر رشد سعی می کنند تا با آسیب شناسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خدمتگزاری بهینه و در خور شأن مردم ارایه کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به سیاست های قوه قضائیه مبنی بر ایجاد صلح و سازش در پرونده ها از تشکیل دادگاه های صلح در روزهای آتی در محاکم خبر داد.

کثیرلو بیان کرد: مسلما این موضوع سبب ترویج و گسترش صلح و سازش مضاعف در پرونده ها خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع و صدور آرای متقن قضایی گفت: تکریم بیش از پیش ارباب رجوع و رعایت شأن و کرامت انسانی مراجعین، استفاده از ظرفیت های فناوری های نوین و قانونمداری برنامه های پیش روی ما در دادگستری اردبیل است.

کد خبر 6095296

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح در محاکم اردبیل ایجاد می شود
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟