Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:33:36 GMT

زعفران کشت سودآور و کم آب بر+مصاحبه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۴۶۱۶

‍‍‍‍‍‍

کشاورزان استان امروز در همایشی راههای تغییر الگوی کشت را بررسی کردند.

آقای رضوانی جلال ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : هم اکنون ۱۳۰ هکتار در استان به کشت زعفران اختصاص یافته است که بنا داریم ۵۰ هکتار نیز به این میزان اضافه کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان کشاورزی کشت کم آب بر زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه پر از کنایه شجاعی درباره بازی استقلال

به گزارش ورزش سه، محمود شجاعی مربی تیم هوادار پس از شکست برابر استقلال در نشست خبری حضور پیدا کرد و درباره شرایط تیمش گفت: فکر می‌کنم امروز فوتبال ایران به احترام تیم هوادار باید کلاه از سر بردارد. امروز ما نشان دادیم با این فوتبالی که بازی کردیم، یک شیوه نوین آوردیم و با فوتبال مالکانه که بچه‌ها می‌خواستند بازی کنیم، به نحو احسن برابر تیم صدر جدول که فکر نمی‌کنم از اول لیگ تا حالا کسی این تیم را این میزان تحت فشار گذاشته باشد.

او ادامه داد: باز هم می‌گویم فوتبال ایران باید کلاه از سر بردارد، آن هم به احترام تیمی که هوادار ۲۰ میلیونی ندارد و فکر می‌کنم تنها هوادار این تیم خانواده بازیکنان هستند. نه بودجه هنگفت دولتی دارد و یک بودجه ۸۰ میلیاردی دارد که برای تمام رده های فوتبالی باشگاه است و خنده‌تان می‌گیرد، فکر می‌کنم این برابر با دستمزد یک بازیکن خیلی از تیم‌های دولتی لیگ است.

شجاعی در ادامه گفت: ما امروز این فوتبال را برابر تیم ته جدول و میانه جدول بازی نکردیم، برابر تیم صدر جدول بازی کردیم. آمار و ارقام نشان می‌دهد و خودتان شاهد بودید . مسعود شجاعی را از نظر اخلاقی می‌شناسید و سبک جدیدی که به فوتبال ایران آورده را شاید خیلی از تیم‌ها هنوز بازی نکرده‌اند. او تاکید دارد من هرگز نمی‌خواهم با شلوغکاری و هوچی‌گری نیمکت حریف یا داور را تحت تاثیر قرار دهد.

او در ادامه گفت: اینجا مگر  دیکتاتوری است که فدراسیون اجازه نمی‌دهد هیچکس راجع به داوری صحبت کند. داور هم انسان است و اشتباه می‌کند، باید هم راجع به او نظر بدهند. اگر من سرمربی اشتباه کنم، رسانه درباره من نظر نمی‌دهد؟ اگر رسانه درباره تعویض من نظر داد، باید برود کمیته انضباطی یا دادگاه رسانه؟ اصلا همچین چیزی نیست و داور هم بخشی از فوتبال است که باید درباره‌اش اظهار نظر کنند و اگر اشتباه کرده بپذیرند. من مربی هم اگر اشتباه کنم باید بپذیرم همانطور که بازیکن اگر اشتباه کند، باید اشتباهش را بپذیرد و تاوان بدهد.

سرمربی تیم هوادار خاطرنشان کرد: گر حکم شود که مست گیرند، هر آن کس که در شهرست گیرند؛ مگر می‌شود تیم حریف اوت بخواهد بندازد ده متر جلوتر از جایی که توپ رفته بیرون، این کار را انجام دهد، یک تذکر هم ندهد. اگر قانون است برای تیم ما هم بگذارید. بچه‌های ما می‌خواهند اوت بندازند، می‌گوید عقب‌تر! می‌شود اصلا؟ من هیچ شکایتی راجع به گلی که خوردیم یا صحنه های کارشناسی ندارم. فردا کارشناس می‌آید تلویزیون می‌گوید هیچ صحنه‌ اثرگذاری نبوده، مگر باید پنالتی بگیرد که صحنه تاثیرگذار باشد؟ مگر باید آفساید بگیرد که صحنه تاثیرگذار باشد؟ 

وی افزود: با توپ‌هایی که می‌خواهیم برویم بزنیم تو گل، جلوی بازیکن را بگیرد، کارت زرد نمی‌دهد ولی همین صحنه را به بازیکن ما کارت می‌دهد. دو هفته پیش در همین ورزشگاه به خاطر اینکه مربی ما از منطقه فنی خارج شده بود، اخراج شد ولی بروید ببینید امروز چقدر از محوطه فنی خارج شدند؟

محمود شجاعی توضیح داد: رنگ‌ها فرق می‌کند؟ بله، من هم بچه بودم طرفدار بودم ولی شما که در رسانه کار می‌کنی، در بچگی طرفدار بودید. حالا که دیگر نباید در چنین شرایطی طرفدار آن باشید؟ در مقطعی هستیم که جایگاهی دارید و رسانه هستید. اگر من به عنوان سرمربی در بچگی یک تیم را دوست داشتم، الان به باشگاه تعهد دارم و باشگاه در اولویت است نه رنگ. داور هم بچه بودند و از این قاعده مستثنی نیستند. بچه بودند نمی‌دانستند داور می‌شوند، طرفدار یک رنگ بودند نمی‌شود که در داخل زمین کاری کنند که نباید بکنند؟

او اضافه کرد: خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم، این ورزش است و باید روحش پاک باشد. باید در زمین مسابقه تکلیف مشخص شود. شما می‌دانید آقای تختی چند تا طلا گرفته است؟ اگر به نسل الان بگویید تختی کیست، به فیلم تختی می‌شناسند ولی اگر به یک دهه هفتادی-هشتادی بگویی آقای دهداری کدام جام را برده و چه زمانی سوم آسیا شده یادش نیست، اما به تو می‌گوید که معلم اخلاق بوده است. این فوتبال یک روز تمام می‌شود. این فوتبال امروز، فردا، پس فردا و یک روزی تمام می‌شود. این رفاقت است که باید در فوتبال بماند.

وی تاکید کرد: مگر می‌شود، هر طوری که شده امتیاز بگیریم؟ بگذارید فوتبال نتیجه فوتبال را تعیین کند. داستان سلطان سکه بود، هیچکس از ما سلطان نیمکت نیستیم. باید تیم را هدایت کنیم و فوتبالی جلو برویم. روح فوتبال و روح ورزش باید از این مسائل پاک شود.

شجاعی در پاسخ به این سوال که مگر به نمایش زیبا امتیاز می‌دهند، گفت: قطعا به کار خوب امتیاز خواهند داد. اینکه ما توانستیم برابر تیم صدر جدول، این همه موقعیت خلق کنیم، در جایگاه مدیرعامل استقلال نیستم ولی اگر بودم قرارداد آقای حسینی را دو برابر می‌کردم. حتی سه سال دیگر هم تمدید می‌کردم. او یک تنه برای استقلال برد آورد و اگر نبود نتیجه یک چیز دیگر بود. ما خلق موقعیت کردیم و تا خلق موقعیتش دست مربی، مسعود شجاعی و کادرفنی است اما اگر توپ گل نشود، باید بیشتر تلاش کنیم و کارهای بیشتری انجام دهیم تا به آن نقطه که می‌خواهیم برسیم و توپ‌ها را گل کنیم.

در پایان نیز با اشاره به موضوع هوچیگری و صحبت های مهدی هاشمی  نسب تاکید کرد: ما کوچک فوتبالی‌ها هستیم و از این نظر ته جدول هستیم.

دیگر خبرها

  • «هایده» و «معین» در تلویزیون؛ مخاطب هم می‌آید؟
  • ماه مبارک رمضان در سوریه
  • مصاحبه پر از کنایه شجاعی درباره بازی استقلال
  • جوایز بخش مصاحبه و یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مهر رسید
  • نظر جالب جرارد پیکه؛ ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!
  • اخلاق در بازار
  • حرف‌های ویژه یحیی را کامل ببینید
  • مصاحبه با یک مربی مهدکودک در غزه + فیلم
  • مجوز رسانه‌هایی که نام آنها فرنگی باشد، صادر نمی‌شود
  • ایران ۹۰ درصد زعفران دنیا را تامین می‌کند