Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین جشنواره مالک اشتر بسیج روز سه شنبه 6 شهریور ماه با تجلیل از مسئولان برتر رده های بسیج در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار سلمان شایانفر مسئول دبیرخانه اشراف نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره مالک اشتر بسیج اظهار داشت: هشتمین جشنواره مالک اشتر بسیج روز سه شنبه 6 شهریور ماه با تجلیل از مسئولان برتر رده های بسیج در سراسر کشور در سالن شهید محلاتی نمایندگی ولی فقیه در بسیج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جشنواره مالک اشتر به منظور معرفی و تجلیل از مدیران و مسئولان موفق و برتر بسیج در حوزه های اعتقادی، بصیرتی، معرفتی و اندیشه ای برگزار می شود و افرادی که بالاترین امتیاز را دریافت کنند و نیز از شایستگی های مدیریتی به ویژه شاخصه های مدیران تراز انقلاب و روحیه جهادی برخوردار باشند، مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

پیوند سلول‌های بنیادی خونساز، فناوری‌ها و محصولات نوین درمانی، سلول درمانی، ژن درمان و ویروس درمانی، پزشکی بازساختی، اخلاق در پیوند و سلول درمانی و معرفی ظرفیت‌ها و ظرفیت سازی از جمله محور‌های این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت به دبیر خانه این حشنواره ارسال کنند.

 

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد