Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پلیس ایالت اورگان آمریکا اعلام کرد یک مادر پس از کشتن فرزند معلول خود خودکشی کرد، اما از مرگ نجات یافت. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پلیس ایالت اورگان آمریکا اعلام کرد یک مادر پس از کشتن فرزند معلول خود خودکشی کرد، اما از مرگ نجات یافت.
واشنگتن تایمز نوشته است که یک مادر تنها در شهر پورتلند ایالت اورگان پسر ۷ ساله خود را که از معلولیت شدید رنج می‌برد، با شلیک گلوله کُشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی پلیس پورتلند می‎گوید: «این زن در حالی در خانه‌ای که به همراه مادر و پسرش زندگی می‌کرد، بیهوش پیدا شد که یادداشتی در کنار وی از شلیک او به پسرش خبر می‌داد.»
پلیس با رساندن این زن به بیمارستان که به قصد خودکشی تعداد زیادی قرص مصرف کرده بود،  وی را از مرگ نجات داد.
همسر این زن پس از اطلاع از ضایعه مغزی فرزندش در هنگام زایمان وی را ترک کرد و این کودک که از معلولیت شدیدی رنج می‌برد تحت سرپرستی مادرش قرار داشت.
این زن عضو هیئت مدیره انجمن خیریه‌ای بود که به خانواده‌های دارای فرزند معلول کمک می‌کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قتل خانوادگی شلیک گلوله فرزندکشی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهید اسد پور در ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
پیکر شهید اسد پور که بعد ار تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود که با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.
امروز مادر شهید اسد پور بعد از ۳۷ سال دوری فرزند خود را در آغوش کشید.
پیکر شهید سید علاءالدین اسد پور قرار است روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشیع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول