Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@16:07:07 GMT

حاج رسولیها: بازیکنی را برای خرید مد نظر نداریم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۴۸۵۰

حاج رسولیها: بازیکنی را برای خرید مد نظر نداریم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در لیست دو جای خالی داریم اما بازیکنی را برای خرید مد نظر نداریم، با این حال آماده ایم اگر نمازی بازیکنی بخواهد، در روزهای پایانی نقل و انتقالات آن ها را جذب کنیم.

مجید حاج رسولیها در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد وضعیت ذوب آهن پیش از بازی پدیده گفت: میلاد فخرالدینی و محسن مسلمان، در بازی قبلی ما مصدوم بودند که هر دو به تمرینات بازگشتند و به بازی برابر پدیده مشهد می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از این دو، بازیکنان دیگر ما در دسترس هستند و مصدومیت یا محرومیت جدیدی برای بازی بعدی نداریم.

وی ادامه داد: پدیده روز چهارشنبه به اصفهان می آید. پس از بازی پدیده، حدود ۵ روز تمرینات تیم ما تعطیل خواهد شد و از چهارشنبه هفته بعد تمرینات ما دوباره آغاز می شود و رضا حبیب زاده نیز در این فاصله به ما ملحق می شود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن، خاطرنشان کرد: مسعود ابراهیم زاده نیز آماده بازی است اما آقای نمازی، ترجیح دادند که فعلا وی بازی نکند تا مصدومیت او تشدید نشود. اما مسعود حسن زاده هنوز از ناحیه زانو مصدوم است و زمان بازگشت وی، هنوز دقیقا مشخص نیست. در لیست دو جای خالی داریم اما بازیکنی را برای خرید مد نظر نداریم، با این حال آماده ایم اگر نمازی بازیکنی بخواهد، در روزهای پایانی نقل و انتقالات آن ها را جذب کنیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، فوران خورشیدی یک رویداد قوی و شدید است که از بازآرایی خطوط میدان مغناطیسی خورشید نشأت می‌گیرد و باعث آزاد شدن مقادیر زیادی انرژی در قالب تشعشعات و ذرات باردار می‌شود. این پدیده می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر زمین و فناوری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

به‌عنوان مثال این فوران‌های می‌توانند، ماهواره‌ها را دچار آسیب‌دیدگی کرده یا نابود کنند و حتی باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های ارتباطی زمینی شوند. البته فوران‌های خورشیدی شفق قطبی را نیز شکل می‌دهند که پدیده‌ای جذاب و تماشایی در نزدیکی قطب شمال است.

در ویدئوی زیر، فوران‌های خورشیدی را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی! کد خبر 849531 برچسب‌ها خورشید کره زمین نجوم - سیاره - ستاره اینترنت ماهواره فضا

دیگر خبرها

  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم