Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد سمنان، نادر رهبر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با بیان این مطلب گفت: متقاضیان ثبت‌ نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان که دارای مدرک دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) باشند، پس از تهیه کارت اعتباری، می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام در بیش از 100 رشته تحصیلی در این دانشگاه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از لیست رشته‌های موجود در این واحد دانشگاهی به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به نشانی www.semnaniau.ac.ir مراجعه کنند، افزود: ثبت‌ نام در مقطع کارشناسی و کاردانی سال تحصیلی جدید در 58 رشته تحصیلی کاربردی و کیفی آغازشده و تا 20 شهریور جاری ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی الکترونیکی www.azmoon.org برای ثبت‌نام و انتخاب رشته و محل تحصیل مورد علاقه خود اقدام کنند.

نادر رهبر افزود: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، علاقه‌مندی خود را به شرکت در گروه آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی اعلام کرده‌اند، امکان انتخاب رشته در این گروه‌ها را نیز خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته تا پایان روز 20 شهریور است، گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان که در آزمون شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی مرکز آزمون نسبت به انتخاب رشته‌های پرستاری و مامایی اقدام کنند.

نادر رهبر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در برخی رشته‌ها مانند مهندسی مکانیک، عمران، صنایع، مهندسی پزشکی، حسابداری و مجموعه مدیریت به‌ دلیل برخورداری از امکانات پیشرفته و کامل آزمایشگاهی و کارگاهی و به‌کارگیری استادان مجرب به‌عنوان یک برند آموزشی در استان مطرح است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد سمنان از شرایط مطلوب تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان خبر داد و افزود: شرایط آموزشی، پژوهشی و رفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به نحو مطلوبی فراهم است و دانشجویان می‌توانند از تسهیلاتی مانند برخورداری از وام‌های صندوق رفاه، تقسیط شهریه پرداختی، استفاده از مهمانسرای مجهز دانشگاه و سایر خوابگاه‌های دانشجویی، استفاده رایگان از کتابخانه‌های دیجیتال و اینترنت پرسرعت و سایر امکانات آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و ورزشی مناسب بهره‌مند شوند.

راه‌اندازی دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی در واحد سمنان

نادر رهبر گفت: مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در دو نوبت صبح و عصر با حضور کارشناسان مجرب راه‌اندازی شد.

وی با تأکید بر اینکه مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در محل خوابگاه این دانشگاه واقع در میدان امیرکبیر سمنان راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: این مرکز در دو نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و عصر 17 تا 20 پاسخگوی نیاز داوطلبان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز و یا تماس با شماره تلفن 02333443962 و شماره همراه 09127327282 نسبت به دریافت مشاوره رایگان اقدام کنند.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد