Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدجعفر پروانیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: با توجه به اینکه برای اتحادیه‌های قرآنی ردیف بودجه جاری جداگانه‌ای  در نظر گرفته نشده است، متاسفانه اتحادیه قرآنی استان اصفهان با مشکلات  مالی مانند پرداخت حقوق کارکنان و دیگر هزینه‌های جاری روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در این مدت از سوی نهادهای دولتی هیچ نوع حمایتی صورت نگرفته است، ادامه داد: اتحادیه قرآنی استان اصفهان با گذشت 9 ماه از روند ادغام، متاسفانه از سوی هیچ کدام از نهادهای دولتی همانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار نگرفته است و تنها حمایت اداره تبلیغات اسلامی در راستای تفاهم نامه و اجرای طرح‌ها بود.
پروانیان با تاکید براینکه خیران قرآنی نیز کمکی برای رفع مشکلات مالی این اتحادیه نداشته‌اند، بیان کرد: با توجه به اینکه دراصل و قانونا باید اتحادیه‌ها ردیف بودجه جداگانه‌ای داشته باشند،  اما  این امر تحقق نیافته و اتحادیه‌ها با مشکلات بسیاری همراه شده‌اند. اتحادیه مدغم قرآنی استان اصفهان در جلسه هیات رسیدگی مصوب کرده است که حق عضویتی از مؤسسات قرآنی دریافت و در عوض خدماتی را برای آنان ارائه دهد که با دریافت ناچیز این مبلغ بتواند تا حدودی مشکلات را برطرف کند.
مدیر عامل اتحادیه مدغم اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان بیش از 170 مؤسسه قرآنی در حال فعالیت هستند که با پرداخت حق عضویت سالانه 120 هزار تومان، کمک ناچیزی به اتحادیه کرده و درعوض، مؤسسات عضو می توانند خدماتی مانند استفاده از معافیت‌های مالیاتی، استفاده مؤسسه از طرح رایگان هزینه‌های آب، برق، گاز و سایر معافیت‌های مالی دیگر، واریز مبالغ حمایتی به مؤسساتی که حق عضویت خود را پرداخت کرده‌اند، بهره‌مندی از کلاس‌های توانمندی مدیران به صورت رایگان همراه با اعطای مدرک برخوردار شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 7 تا 14:30 با شماره 03132360008 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.
خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.
وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز همچنین در حاشیه مراسم رسمی واگذاری دو باشگاه سرخابی‌ها به دو هلدینگ بانکی و پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته از محل ابربدهکاران مالیاتی ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات معوقه وصول کردیم. وی گفت: مالیات معوقه ابربدهکاران شامل برخی شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها و مالیات خود بانک‌ها بود که وصول کردیم تا فشاری به مودیان مالیاتی کوچک وارد نشود.

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی