Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ری با اشاره به فرایند ارتقای قلعه نو به شهر گفت: این موضوع تصویب شده و منتظر ابلاغ کد شناسه شهری هستیم تا فرآیند ارتقای آن فراهم شود. ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، هدایت الله جمالی پور امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است برای ارائه بخشی از اقدامات دولتمردان در طول یک سال کاری و ایجاد ارتباط نزدیک با مردم و در جمع آن‌هاست و به بررسی مسائل و مشکلات موردنظر مردم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: درک متقابل مردم و مسئولان می‌تواند علاوه بر برطرف ساختن بسیاری از مشکلات فرصتی برای هم‌افزایی ایجاد کند چرا که با این اقدام همکاری مردم با دولت و مجموعه حاکمان افزایش‌ یافته و به ‌نوعی این همدلی و هم‌زبانی در راستای حل مشکلات به وجود می‌آید.

دولت مکلف به تقویت و جلب اعتماد مردم است

فرماندار شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه همه دستگاه‌های دولتی مکلف به تقویت و جلب اعتماد مردم هستند افزود: در کشور ما دولت‌ها برآمده از خواست و رأی مردم هستند، دولت‌ها در انتخابات وعده‌هایی را براساس چیدمان مدیریتی خود شکل می‌دهند که باید در راستای آن وعده‌ها و قول‌ها تلاش کرده و با ظرفیت‌های موجود تعامل سازنده‌ای در راستای حل مشکلات مردم ایجاد کنند.

جمالی‌پور تصریح کرد: این اقدامات ممکن است کمتر از توقعات مردم باشد و انتظار مردم از دولت‌ها بیشتر باشد، اما باید پذیرفت که دولت‌ها در چارچوب منابع موجود حرکت می‌کنند و درصدد حل مسائل و رفع موانع هستند.

وی ادامه داد: همه موانع باید براساس نگاه مردم از راه برداشته شود و در تمامی حوزه‌ها مردم باید بازیگر اصلی میدان باشند و معتقدیم که همه‌ چیز باید در ید و اختیار مردم باشد و با نگاه مردم حرکت کنیم و هر جا که توانایی توسعه وجود نداشت به مردم اعلام کنیم.

عزم دولت در راستای خدمت به مردم جدی است

فرماندار شهرستان ری سپس با اشاره به  40 سالگی انقلاب و اقدامات دولت گفت: امیدواریم در آستانه 40  سالگی انقلاب اسلامی بتوان فرصتی را پیش آورد که اعتماد اولیه مردم به انقلاب افزایش پیدا کرده و منشأ اقتدار کشور باشد.

جمالی‌پور همچنین با اشاره به  افتتاح و بهره‌برداری نزدیک به 85 پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهرستان ری ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 107 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل 67 طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی، آموزشی، کشاورزی و ورزشی به بهره‌برداری و 17 طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 301 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه اقدامات مربوط به ارتقای قیام‌دشت به شهر انجام و فرایند ارتقای قلعه نو به شهر نیز به تصویب رسیده است خاطرنشان کرد: منتظر ابلاغ کد شناسه شهری برای فرآیند ارتقای آن هستیم تا مردم این مناطق نیز بتوانند از ظرفیت شهر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه با حضور در بیست و سومین یادواره شهدای شهر آبسرد با اشاره به اینکه در حال ساماندهی اراضی هستیم که زمانی محل کشاورزی بوده اند و اکنون به باغ و ویلا تبدیل شده اند.

فخاری با اشاره به ارتقای آبسرد به بخش گفت: بخش شدن آبسرد در دستور کار است و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و ما به این متوسل بودیم که انتخابات برگزار شود و پیگیری‌های لازم را کنیم که با توجه به اینکه حوزه سیاسی دولت نیز درگیر انتخابات است، پیگیری می‌کنیم و به حول و قوه الهی آبسرد تبدیل به بخش خواهد شد تا فرصتی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد افزود: تبدیل وضعیت حوزه شهری در دستور کار است که با یک تمهیداتی به شورای عالی شهرسازی ارجاع شده تا بخش‌های بالادستی و محدوده شمالی آبسرد که در حریم شهر آبسرد هست به محدوده شهری اضافه شود تا این قابلیتی که دارد قانونمند کند و تخلفاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد و صدور اسناد مالکیت را حل و فصل کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به جمعیت پذیری منطقه آبسرد در حوزه زیرساختی نیز باید تقویت شود.

کد خبر 6096645

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد