Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@22:09:33 GMT

ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۶۷۷۲

به گزارش وانانیوز،   تیم استقلال فردا (دوشنبه) در دیداری حساس به مصاف السد قطر می‌رود. دیداری که در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.   استقلال در حالی گام به این میدان می‌گذارد که وینفرد شفر قصد دارد با همان ترکیب بازی با فولاد خوزستان، تیمش را راهی زمین کند، با این تفاوت که احتمال زیادی وجود دارد که روزبه چشمی جانشین محمد دانشگر شود و وریا غفوری به جای خسرو حیدری بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب ترکیب احتمالی به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر (روزبه چشمی)، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی‌مهر (خسرو حدیری)، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو.
انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر وینفرد شفر لیگ قهرمانان آسیا استقلال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه الثمامه دوحه مقابل تیم رده نُهمی الاهلی قرار می‌گیرد.

محمدامین حزباوی که در دیدار حساس هفته گذشته لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب السد مقابل الدحیل داشت و در روز شکست تیمش نمایش خوبی ارائه کرده بود، امشب هم بین 11 نفر اصلی برابر الاهلی حاضر است.

ملی پوش ایرانی السد که در 17 بازی از 19 مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و در دیدار رفت مقابل الاهلی گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، امشب هم امیدوار به درخشش در بازی برگشت است.

تیم فوتبال السد با 13 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل 43 امتیازی و تیم صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که فاصله دو امتیازی با الغرافه رده دومی دارد.

یاران حزباوی در صورت پیروزی در مسابقه امشب مقابل الاهلی، فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول پیدا می‌کنند و با توجه به دو بازیِ باقی مانده در لیگ ستارگان قطر شانس بالایی برای قهرمانی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • روزبه چشمی: مدیریت باید کمک کند؛ هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است! / فیلم
  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد