Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:24:29 GMT

رقابت دانشجویان پسر وزارت بهداشت در ۱۲ رشته ورزشی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۷۰۱۲

رقابت دانشجویان پسر وزارت بهداشت در ۱۲ رشته ورزشی

در ادامه برگزاری مسابقات سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت، روز گذشته (شنبه)  در نوبت صبح و عصر در ۱۲ رشته ورزشی برگزار شد.  

به گزارش ایسنا، مسابقات سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت روز گذشته (شنبه) در ۱۲ رشته ورزشی در سالن‌های مجزا در تبریز پیگیری و نتایج این مسابقات مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، رشته‌های ورزشی گروهی فوتبال، والیبال و بسکتبال جزو رشته‌های ورزشی المپیاد است که از روز نخست بازی‌ها، آغاز و تا روز آخر برگزاری مسابقات ادامه دارد. مسابقات فوتبال این دوره از المپیاد در دو سالن ورزشی رازی و سپاه عاشورا برگزار می‌شود.

همچنین مسابقات دو رشته تنیس روی میز و بدمینتون از روز جمعه به ترتیب در سالن کوثر و سالن منظریه دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز برگزار شد.  

بنابر این گزارش مسابقات شطرنج این دوره از المپیاد نیز که از روزهای گذشته آغاز شده است تا روزهای پایانی المپیاد ادامه خواهد داشت. مسابقات شطرنج سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود. شش رشته ورزشی تیراندازی، شنا، دوومیدانی، کاراته، تکواندو و کشتی هم، از جمله رشته هایی هستند که از روز گذشته (شنبه) مسابقات خود را آغاز کردند.  

به گزارش مفدا، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع از نتایج این مسابقات به نشانی اینترنتی http://yon.ir/vkuqe  مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشجويان علوم پزشكي ورزش دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال

شایان ذکر است عبارت «فیجیتال» از ترکیب عبارت‌های فیزیکال و دیجیتال ساخته شده و به‌معنی ترکیب تجربه‌های دیجیتالی و فیزیکی است.

ثبت‌نام در این رقابت‌ها از ۲۷ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

جزئیات بیشتر این رقابت را می‌توانید در فیلم زیر ببینید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903353 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ نفر در ۲ دوره المپیاد علمی دانشجویی برگزیده شدند
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • فعالیت ۸۰۰۰۰ ماما در کشور/ استخدام ۱۵۷۰ ماما در سال گذشته
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال