Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با السد قطر از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین داوران چینی مسابقه فردا به آمادگی جسمانی پرداخته و با فضای ورزشگاه آزادی آشنا شدند.

* هنگامی که شفر و بازیکنان استقلال وارد زمین شدند حلقه اتحاد تشکیل داده و برای تولد فیلیپ آندریاس دست زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اشکان نامداری به همراه سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی در گوشه‌ای زمین تمرینات اختصاصی را برای گلرها در نظر گرفت.

* بازیکنان تیم استقلال با لباس یکدست آبی وارد زمین شده و تمرین تاکتیکی را آغاز کردند.

* ناظر تاجیکستانی مسابقه در چند نوبت به افراد متفرقه که روی سکوها نشسته بودند تذکر داد و از آنها خواست هرچه سریعتر ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

* در حاشیه تمرین امروز، وینفرد شفر با کولی دستیارش به صحبت پرداخت. 

* الهیار صیادمنش و سجاد آقایی دو بازیکنی که با اعلام تاج محرومیتشان برطرف شده در تمرین امروز حضور داشتند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌ها زیر نظر آندریاس پرداخته و سپس در گروه‌های ۴ و ۵ نفره آقا وسط انجام دادند.

* روزبه چشمی در تمامی آیتم‌های تمرینی امروز حضور داشت و این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با السد قطر ندارد.

* الحاجی گرو و نویمایر دو بازیکن خارجی استقلال به هنگام گرم کردن تمرینات خاصی را انجام داده و عضلات مهاجم سیه‌چرده آبی‌پوشان نگاه عکاسان را به خود جلب کرده بود.

* با گذشت ۱۵ دقیقه از تمرین امروز و با درخواست ناظر مسابقه فردا، خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها محل تمرین را ترک کردند.

به گزارش فارس، دیدار رفت تیم‌های استقلال و السد قطر از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

*این فیلم را ببینید:

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد