Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: این طرح ها شامل بهسازی و آسفالت راه های روستایی، روکش آسفالت جاده ها، ایجاد استراحتگاه و اصلاح نقاط حادثه خیز است.

بدیعی مقدم افزود: همزمان با هفته دولت، پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی محور چناران به طول سه کیلومتر همچنین بهسازی و آسفالت راه روستایی ارکان در شهرستان بجنورد به طول ۶ کیلومتر به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پروژه آسفالت راه روستای گریوان، ملاغلام حسین، نیستانی به طول یک کیلومتر، آسفالت راه روستای رختیان به طول سه کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت محور گرمه، سنگ سوراخ به طول ۸.۳ کیلومتر از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: بهره برداری از پروژه ایجاد استراحتگاه موقت در محور گرمه به سنگ سوراخ به مساحت ۴۰۰ مترمربع نیز در هفته دولت آغاز می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه اجرای روکش آسفالت گرم بخش هایی از محور سنخواست به بجنورد به طول چهار کیلومتر گفت: پروژه روکش آسفالت گرم بخش هایی از محور جاجرم به امیرآباد به طول چهار کیلومتر نیز این هفته به افتتاح می رسد.

وی، ساخت مسیر و اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ قراجه رباط شوقان، روکش آسفالت محور خرتوت به طول چهار کیلومتر، روکش آسفالت محور فرعی شهرآباد نیروی هوایی به طول هشت کیلومتر، بهسازی واجرای روکش آسفالت روستای توتلی به قاولقا به طول حدود ۲.۷ کیلومتر و روکش آسفالت محور عباس آباد به اسفید به طول ۹ کیلومتر را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در استان عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ها را تسهیل تردد، کاهش خطرات ناشی از تصادف و کاهش مصرف سوخت در ترددهای جاده ای بیان کرد.

کد خبر 4385657 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح طرح عمرانی هفته دولت مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد شیراز عید سعید قربان خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود