Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده که چندین روز بود در فضای مجازی مورد هجمه های فراوانی واقع شده بود از همه کسانی که در فضای های مجازی از وی انتقاد و یا پیشنهاداتی داشتند خواست تا در فضای واقعی و به صورت چهره به چهره با مردم صحبت کند که این وعده نیز تحقق یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، پاسخگویی مسئولانه یکی از مهمترین وظایف مسئولان است که باید در این خصوص مسئولان همواره به این عمل پسندیده بیشتر توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فضای مجازی جولانگاه بیشتر سئوالات از مسئولان است که چند روزی است که عملکرد حوزه شبکه بهداشت و درمان در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی دائما مورد نقد و بررسی قرارگرفته است که رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در پاسخ این همه سئوال از مردم این شهرستان و طراحان سئوالات در شبکه های اجتماعی خواست تا در فضای واقعی و به صورت چهره به چهره پاسخ گویی سئوالات مردم باشد.

 

 

این وعده امرلله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده دیشب و به دور از هرگونه حواشی در نشستی صمیمی با مردم با دعوت از اصحاب رسانه صورت گرفت که در این نشست صمیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان پاسخگویی حاضرینی بود که شاید تعدادشان به 20نفر هم نمی رسید.

جالب است که کسانی که در فضای مجازی انتقادات و پیشنهاداتی داشتند بالای 100نفر بودند ولی در حوزه مطالبه گری واقعی شب گذشته خبری از آنان نبود.

 

 

امرالله خانی در نشست شب گذشته با انتقاد از کسانی که زیر کولر و شبانه روز در فضاهای مجازی نشسته اند و دائما از زمین و زمان انتقاد می کنند گفت: کسانی که روحیه مطالبه گری دارند باید در فضای واقعی به جستجوی حقایق بپردازند و فارغ از هرگونه تهت و افترا و عدم آگاهی از عملکرد دستگاه ها و ادارات در فضای واقعی عملکرد ادارات را رصد و از آنان مطالبه گری نمایند.

وی در خصوص سئوال یکی از شهروندان لنده ای در خصوص اورژانس 115موگرمون گفت: باید تناسب جمعیتی و میزان عبور و مرور را در نظر بگیریم که یکی از دلایل انتخاب سه راهی قیام به لیکک حضور و تائید کارشناسان استانی 115 و دانشگاه علوم پزشکی و جاده بین شهرستانی لنده به بهمئی بوده است.

 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده تصریح کرد: از هر مرجعی که بخواهید می توانید پیگیر حق و حقوق مردم در حوزه موگرمون باشید ما نیز آماده همکاری مضاعف با شما شهروندان و مطالبه گری از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان هستیم.

وی گفت:قیمت و ویزیت پائین سرانه درمان در شهرستان لنده باعث مراجعه بسیاری از مردم به پزشکان متخصص شده، به گونه‌ای که در ماه بیش از  دو هزار و 500 نفر در شهرستان ویزیت پزشکان متخصص می‌شوند که اگر شهروندان عزیز این حجم از سفر را می خواست به سایر شهرستان های همجوار سفر کنند حجم عظیمی از هزینه و خطر تصادفات را بای به جان می پذیرفتند.

خانی اظهارکرد: متاسفانه بیشترین خدمات را در حوزه بهداشت و درمان ما در منطقه عشایری حوزه بهمئی و خوزستان در کوه سیاه و دلی مهرجان و دلی خیارکار ارائه می کنیم بدون اینکه کوچکترین سرانه و یارانه درمانی در این خصوص به ما پرداخت شود.

بدون شک پاسخگویی مسئولانه مسئولان در فضاهای حقیقی یکی از رسالت های ارزشمندی است که مدیران این شهرستان با در پیش گرفتن چنین روحیه ای می توانند از فاصله های موجود بین مردم و مسئولان بکاهند و اعتماد بیشتر مردم را جلب نمایند.

 

تصاویر تکمیلی:                           

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • درمان رایگان هدیه به کودکان