Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هیات وزیران در جلسه ۲۸ مرداد ماه با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اصلاح آیین نامه اجرایی ماده ۶۳ قانون وصول درآمدهای دولت مبنی اصلاح صورت حساب درآمدهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و نحوه توزیع آن موافقت کرد و این پیشنهاد را به تصویب رساند.

بر اساس این پیشنهاد، درآمدهای مندرج در صورت حساب‌های صادره در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ترتیب به نسبت چهار هفتم و سه هفتم میان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مطابق خدمات و وظایف درج شده در صورتجلسه ۲۴ خرداد ۹۶ مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4385669 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران شهر فرودگاهی امام خمینی فرودگاه امام خمینی ره هیات وزیران مردم علیه احتکار بانک مرکزی ایران قیمت دلار ایالات متحده آمریکا بورس دلار گمرک ایران بازار ارز قیمت نفت ترکیه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لیر ترکیه قیمت سکه بهار آزادی نرخ سکه و ارز وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد