Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@02:02:25 GMT

بازدید وزیر علوم از نمایشگاه سازمان صنایع هوایی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۸۱۸۷

به گزارش ایلنا، منصور غلامی در این بازدید با تحسین کارهای صورت‌گرفته توسط پژوهشگران داخلی در ساخت هواپیماهای نظامی اظهار داشت: این همت و تلاش محققان و پژوهشگران داخلی و بومی نشاندهنده این است که هر زمان مسائل و مشکلات کشور به درستی احصا شوند و انجام آن به محققان داخلی و به خصوص پژوهشگران دانشگاهی واگذار شود، این موارد به بهترین نحو ممکن انجام شده و راه حل های مناسبی برای آنها در نظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم با بیان اینکه در این نمایشگاه شاهد دقت فراوان متخصصان ایرانی در انجام امور و ساخت قطعات مورد نظر هستیم که این اندازه از حساسیت در کار با استانداردهای جهانی و بین المللی برابری می کند، گفت: این نحوه کار کردن نشاندهنده دقت فوق العاده در انجام امور و استفاده از دانش و فناوری های جدید توسط محققان دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه باعث افتخار است که محققان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهشی کشور در ساخت هواپیماهای نظامی و سایر بخش های دفاعی کشور همکاری داشته و بخشی از این امور را برعهده گرفته اند، گفت: این مساله نشاندهنده قدرت بالای محققان دانشگاهی است و امیدوارم همه صنایع کشور که احتیاج به ساخت قطعات و موارد اینچنینی دارند و تاکنون این قطعات را از خارج از کشور تهیه می کردند، به محققان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی داخل کشور مراجعه کنند تا در مدتی کوتاه این قطعات با کیفیتی برتر توسط فناوران و محققان داخلی ساخته شده و در اختیار آنان قرار گیرد.

در این بازدید مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر وزیر علوم را همراهی می کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هفته دولت منصور غلامی سازمان صنایع هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور