Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین رضازاده، رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری بعد از عملکرد ضعیف علی هاشمی و محمدرضا براری در رقابت‌های امروز بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: این که ما از هشت وزنه برداری که آورده ایم چهار نفر اوت شده اند، خیلی بد است. این نشان می دهد که ما اصلا کاری برای وزنه برداری نکرده ایم. به نظرم آقای مرادی باید پاسخگوی این نتایج باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح بازی های آسیایی بالا نیست که ما این قدر بد نتیجه بگیریم.
او ادامه داد:من قبلا هم گفته بودم که چهار مدال میگیریم.تا الان دو مدال را گرفته ایم انشالله فردا هم در سنگین وزن بهداد سلیمی و سعید علی حسینی مدال های طلا و نقره را خواهند گرفت. این دو نفر وضعیتشان خوب است و رقیب شان وزنه بدرا ازبکستانی است.
اسطوره فوق سنگین وزنه برداری ایران افزود: با این شرایط رکوردی که من از بچه ها می بینم احتمالش خیلی ضعیف است بتوانیم در مسابقات جهانی که دو ماه دیگر برگزار می شود نتیجه خوبی بگیریم. چرا که تیم های چین و قزاقستان هم محرومیتشان تمام می شود و آنها هم به جمع رقبای ما اضافه می شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در یک بازی سخت و نفس‌گیر با تیم دریا کاسپین بابل توانست با نتیجه ۴ بر ۳ حریف سخت‌کوش خود را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، هفته بیست‌وهشتم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته خیبر خرم‌آباد رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال دریا کاسپین بابل بود و در یک بازی سخت و نفس‌گیر توانست با نتیجه ۴ بر ۳ حریف سخت‌کوش خود را شکست دهد.

شاگردان مهاجری با این برد ۶۴ امتیازی شدند تا هم‌چنان به پیشتازی خود در صدر جدول ادامه دهند.

گل‌های تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در این بازی توسط فرید امیری در دقیقه ۵۸، حسین شهابی دقیقه ۶۸، حسین ابرقویی در دقیقه ۷۷ و مهرداد قنبری در دقیقه ۳+۹۰ (پنالتی) به ثمر رسیدند.

گل‌های تیم فوتبال دریا بابل کاسپین نیز توسط حسین ابرقویی (گل به خودی) دقیقه ۱+۴۵، مهدی مؤمنی در دقیقه ۷۰ و سینا قنبرپور در دقیقه ۸۸ به ثمر رسیدند.

امروز در دیگر بازی‌های حساس این هفته تیم رده دومی چادرملو اردکان برابر نفت و گاز گچساران قرار گرفت که این بازی تا دقایق پایانی به نتیجه تساوی بدون گل در جریان است، بازی فجر سپاسی رده سومی نیز برابر مهمان خود استقلال آبی‌پوش ملاثانی به تعویق افتاد.

کد خبر 746720

دیگر خبرها

  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت