Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهريور ماه يادآور عروج يكي از بزرگ مردان انقلاب اسلامي از جامعه بزرگ اصناف و بازاريان مؤمن و فداكار مي‌باشد. شهيد حاج مهدي عراقي كه امام خميني(ره) او را برادر، فرزند خوب و عزيز خود خواند، پس از ساليان طولاني مبارزه براي حاكميت اسلام، در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به دست كج انديشان از اسلام ناب محمدي به شهادت رسيد و به ياران شهيدش پیوست، ولي اصناف با انصاف ما و همرزمان و همراهان او با تلاش و كوشش فراوان سعي می کنند راه او را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بسيج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با افتخار، سالروز شهادت اين دلاور مرد بازار را كه اسوه ايمان، شجاعت، ايثار و جوانمردي اصناف مي‌باشد به عنوان روز بسيج اصناف نامگذاري كرد تا تفكر شهيدان بزرگواري همچون اندرزگو، لاجوردي، بروجردي، چراغي، هاشمي، كچويي، بصير، اسلامي، بخارايي، هرندي، اماني، طهماسبي، نيك‌نژاد، طيب حاج رضايي و مؤمنان فداكار و اسوه ای همچون حاج سعيد اماني‌ها، عسگر اولادي‌ها و قلهكي‌ها و صدها مجاهد في سبيل‌الله، را گسترش دهد و براي نيروهاي جوان و پرتلاش جامعه بزرگ اصناف به عنوان الگو معرفي نمايد.

تلاش، همراهي و همكاري اصناف عزيز منبعث از تفكر بسيجي و انقلابي براي به وجود آمدن جامعه‌اي مومن، شكوفا، سالم، زنده، با نشاط با كسي پر رونق براي تقويت بازار اسلامي و بازار پيشبرد اهداف اقتصادمقاومتی، بسيار موثر و تعيين كننده است كه ان‌شاء‌الله با تقويت اين تفكر و تعامل سازنده با همه تشكل ها و سازمان‌هاي مرتبط با جامعه اصناف همچون جامعه انجمن‌هاي اسلامي، اتاق اصناف و اتحاديه‌ها، بتوانيم تحقق اهداف انقلاب اسلامي را در جهاد اقتصادی امروز شاهد باشيم.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت چهارم شهریور روز شهادت شهید والا مقام حاج مهدی عراقی، روز بسیج اصناف را به همه عزیزان فعال در این عرصه به ویژه بازاریان و جامعه اصناف بسیجی تبریک عرض می نماییم.

ما جامعه اصناف و بازاریان بسیجی کشور هم عهد می شویم در سال حمایت از کالای ایرانی؛ با شعار(هر مغازه یک سنگر جهاد اقتصادی) ضمن بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، ادامه دهنده راه شهدای اصناف و بازار باشیم و در حمایت از منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و همچون جهاد دوران دفاع مقدس، این بار نیز در مقابل هجمه­ی اقتصادی دشمن آستین همت را بالا زده و از دستاوردهای نظام دفاع نماییم.

ياد و خاطره امام شهدا و همه شهيدان جامعه مؤمن و ولايتمدار اصناف و بازار را گرامي مي‌داريم و به روح پرفتوحشان و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم درود و سلام و صلوات مي‌فرستيم.

سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

4 شهریور 1397

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج اصناف غلامرضا حسن پور بیانیه بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص اجرای عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص اجرای عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»
بگو به حرمله، در چله تیر مگذارد
بگو که دوره‌ی کودک‌کشی سرآمده است
از این نبرد مبادا که جا بمانم من
که حیدر است پی فتح خیبر آمده است.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

در نخستین دقایق بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدّد رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار و به خواست رهبری معظم انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی، طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدّس «یا رسول الله (ص)» اهدافی را در درون سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومتر‌ها از مرز‌های ما فاصله داشته باشد. موشک‌های جمهوری اسلامی ۱۴۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر، رژیم جعلی اسرائیل را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

اقدام معنادار و سیلی محکم و به موقع به رژیم منحوس صهیونیستی، تحقق وعده صادق و جلوه‌ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت سلحشور ایران اسلامی در رویارویی و مصاف با جبهه وسیع دشمنان انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را مقهور حقانیت و قدرت ضرب شست ایران عزیز در یک عملیات پیچیده، هوشمندانه و سهمگین ساخته است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن تشکر ویژه از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در به تحقق رساندن خواسته‌ی به حق رهبری معظم (حفظه الله تعالی) و مردم انقلابی و سربلند ایران اسلامی، تنبیه رژیم خبیث اسرائیل این مولود نامشروع در منطقه را حق مشروع و مسلّم جمهوری اسلامی دانسته و برای کلیه جان بر کفان سپاه انقلاب اسلامی و دلاورمردان جبهه مقاومت در منطقه در جهت نابودی رژیم جعلی، پیروزی و فتح و نصرت الهی را آرزو دارد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • گزارش تصویری | تجمع بزرگ اصناف و بازاریان تهران در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • (تصاویر) تجمع اصناف و بازاریان تهران در حمایت از حجاب
  • عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان درتجلیل ازعملیات غرورآفرین سپاه
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه
  • بیانیه جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد در حمایت از حملات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد