Web Analytics Made Easy - Statcounter

بغداد – ایرنا – 'نیچروان بارزانی' نخست وزیر دولت اقلیم کردستان عراق مرگ جان مک کین سناتور تندروی آمریکایی را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد که مرگ او خسارت بزرگی برای اقلیم کردستان عراق است.

به گزارش ایرنا، بارزانی در پیام تسلیتی که در خبرگزاری الغدپرس منتشر شد از مک کین بعنوان 'نابغه سیاسی و چهره برجسته آمریکایی و دوست ملت کردستان عراق' یاد کرد و افزود مرگ وی من را غمگین کرد و از صمیم قلبم آن را تسلیت می گویم و با خانواده و دوستان او همدردی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیام ضمن آروزی غفران الهی برای نامبرده آمده است: مرگ مک کین خسارت بزرگی برای ملت کردستان عراق است؛ او دوست مخلص مردم کردستان عراق و یک پشتیبان محکم برای تحقق و حمایت از حقوق آن بود؛ و در هر فرصتی از مردم کردستان عراق و حقوق آن ها دفاع می کرد و همیشه به دنبال آن بود که این افراد به حقوق مشروع خود دست یابند.
وی همچنین تاکید کرد که مردم کردستان عراق هیچگاه حمایت مخلصانه مک کین را فراموش نمی کنند و یاد او را همیشه گرامی می دارند.
خاورم*17*ع ص**380**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عراق جان مك كين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)