Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – نخستين نمايشگاه مد و لباس ايراني - اسلامي با هدف حمايت از کالاي ايراني روز يکشنبه در محل دائمي نمايشگاه هاي شهر قرچک افتتاح شد.

به گزارش ايرنا ، در اين نمايشگاه که با همت سپاه 15 خرداد قرچک و با همکاري فرمانداري و شهرداري شهرستان برپا شده است ، لباس هاي توليد شده توسط هنرمندان شهرستان قرچک در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک در مراسم افتتاح اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه مد و لباس ايراني در 35 غرفه داير شده که طي آن هر غرفه 12 محصول ايراني را با تخفيف ويژه به مردم عرضه مي کنند.
سرهنگ پاسدار علي اصغر شهيري افزود: اين نمايشگاه با هدف ارائه طرح‌هاي جديد متناسب با شاخص‌ها و استاندارد‌هاي اسلامي - ايراني، ايجاد ساختار مناسب براي ساماندهي طراحي، توليد و توزيع پوشاک، شناسايي استعداد‌ها و خلاقيت‌هاي نو مرتبط با پوشاک اسلامي ايراني و ايجاد اشتغال پايدار براي طراحان مد و لباس داير شده است.
وي گفت : در لباس هاي ارائه شده در اين نمايشگاه تلاش شده تا ضمن رعايت زيباشناسي ، فرم‌ها و ايده‌هاي اسلامي، ملي و ميهني در طراحي لباس‌هاي زنانه و مردانه و کودکان رعايت شود.
وي تصريح کرد: با برپايي چنين نمايشگاه هايي ، طراحان لباس بومي تشويق و افراد مستعد و توانمند به کارخانجات و توليدي هاي پوشاک معرفي شده و فضاي تعامل و همکاري ميان فعالان صنعت پوشاک و منسوجات و مراکز آموزشي فعال در زمينه پوشاک برقرار مي شود.
نمايشگاه مد و لباس ايراني اسلامي شهرستان قرچک به مدت يک هفته در محل نمايشگاه هاي دائمي اين شهرستان واقع در خيابان اصلي روبروي ايستگاه مرکزي آتش نشاني از ساعت 9 تا 19 پذيراي علاقه مندان است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعيت در 30 کيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه اینوتکس 2024
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • مد خوب، مد بد!
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود