Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روح‌الله منوچهری، یکشنبه در گفت‌ و‌ گو با ایرنا اعلام کرد: این کتابخانه ها در زمینی با زیربنای بیش از یک هزار مترمربع در شهرستان‌های لامرد و شیراز به بهره برداری می رسد و یا عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.
مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان فارس افزود: ساختمان جدید کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) شهر اهل لامرد، روز هفتم شهریورماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منوچهری بیان کرد: ساختمان این کتابخانه به همت دکتر علی اشکنانی، یکی از خیران شهرستان لامرد در فضایی به وسعت 340متر مربع ساخته و به کتابخانه های عمومی اهدا شده است.
وی، با بیان اینکه کلنگ توسعه کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع) روستای شیخ عامر صادق از توابع شهرستان لامرد نیز با مشارکت خیر و اداره کل کتاخانه های عمومی فارس زده شده است، گفت: کلنگ ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید محمد علی‌پور روستای دهنو از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز نیز در روز پنجم شهریورماه به زمین می‌خورد.
منوچهری ادامه داد: 2 کتابخانه یاد شده هر یک در زمینی به وسعت 280 متر مربع ساخته خواهد شد.
به گفته وی، افزون بر این در هفته دولت امسال، کتابخانه عمومی میرزا‌نصیر جهرمی نیز به ساختمان اصلی خود در خانه فرهنگ شهر جهرم منتقل می‌شود.
او بیان کرد: در سومین روز از هفته دولت (چهارم شهریور) کتابخانه عمومی روستای خنجشت در شهرستان اقلید نیز در زمینی به مساحت 130مترمربع گشایش یافت.
رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال 1360
در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان فارس ایران زمین کتابخانه های عمومی منوچهری رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر ارتباطات پست ۴۰۰ کیلو وات میامی افتتاح شد، ابراز داشت: این پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از ۲۰۰ مگاوات آمپر به دوبرابر افزایش یافت.

وی بابیان اینکه احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد- میامی دیگر پروژه‌های مهم بودند، افزود: برای این طرح‌ها نیز یک هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شدند.

فرماندار میامی بابیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها آغاز شد، ابراز داشت: این طرح برای دو شهر میامی و رضوان به انجام خواهد رسید.

آشوری احداث ۲۰ کیلومتر فیبر نوری را اقدام ارزشمند در حوزه ارتباطات برشمرد و تصریح کرد: این طرح همه خانوارهای شهر میامی و رضوان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: شرکت در شورای اداری میامی و تجلیل از دو پدر شهید دیگر برنامه‌های مهم وزیر ارتباطات است.

کد خبر 6081803

دیگر خبرها

  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • بارش شدید باران، سد ده‌شیخ لامرد را پر آب کرد