Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@23:26:05 GMT

سرقت اطلاعات صدها هزار نظامی صهیونیست

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۹۳۳۳

به گزارش خرداد و به نقل از پارسینه به نوشته وبگاه «آی ۲۴» مقام‌های امنیتی صهیونیست اعلام کردند که این اطلاعات از سرور‌های ارتش دزدیده و به شرکت‌های خارجی فروخته شده است.
آنطور که شبکه تلویزیونی «حاداشات تی وی» گزارش کرده است، چهار مظنون این حادثه متعلق به یگان «میتاو» در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ اطلاعات هزاران نظامی را از یک بانک اطلاعاتی هک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بانک اطلاعاتی به یک برنامه‌ای توسعه یافته رایانه‌ای که اطلاعات شخصی نظامیان و خانواده‌های آن‌ها را شامل می‌شد، متصل بود و اطلاعات سرقت رفته بعدا به شرکت‌ها و طرف‌های خارجی فروخته شد.
بر اساس این گزارش، این هکر‌ها مدت‌ها بدون این‌که دستگیر شوند اطلاعات نظامیان صهیونیستی را سرقت می‌کردند. وزارت دادگستری نیز بعد از افزایش شکایات، تحقیق در این زمینه را آغاز کرد.
یک مقام صهیونیست با ذکر این‌که بخش کنترل حریم خصوصی ارتش اقدام کاملی را برای مقابله با هکر‌ها انجام نداده، گفت: «هنگامی که اطلاعات شخصی افراد به خاطر خدمت نظامی آن‌ها و نه به صورت داوطلبانه جمع می‌شود، ارتش وظیفه دارد از حریم خصوصی افراد محافظت کند.» برچسب ها: اسرائیل ، فلسطین ، سرزمین های اشغالی ، نتانیاهو

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین سرزمین های اشغالی نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز یکشنبه در گزارشی نوشت که مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده اند که در غزه از لحاظ نظامی به بن بست رسیده اند.

بنابراین گزارش، در شرایط کنونی کابینه نتانیاهو و سران ارتش رژیم صهیونیستی هیچ راهبرد مشخصی در جنگ غزه ندارند و با وجود گذشت ۲۱۲ روز از این جنگ هیچ دستاورد مشخصی در اهداف اعلامی خود به ویژه از بین بردن حماس و آزادی اسرای صهیونیست نداشته اند.

این در حالی است که در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پرونده ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6097095 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم