Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@10:01:29 GMT

یکی از همراهان ضارب پلیس راه بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۹۵۲۹

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه ضارب اصلی متواری است، گفت یکی از همراهان ضارب مامور پلیس راهور فارس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کاووس محمدی  با اشاره به کلیپی که در فضای مجازی منتشر شد و حاکی از ضرب و شتم مامور پلیس راهور فارس در محور دشت ارژن به سمت شیراز بود، گفت: یکی از همراهان ضارب مامور پلیس راهور فارس شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متهم اصلی که مامور پلیس راهور را مورد ضرب و شتم قرار داده، متواری بوده و هنوز دستگیر نشده است.

در این کلیپ  راننده یک خودرو به  ضرب و شتم مامور گشت پلیس راه پرداخته است.

پیش از این جانشین فرمانده  انتظامی فارس توضیح داده بود که  خودروی ۲۰۶ به دلیل نقص فنی از گشت پلیس کمک می خواهد که در این حین یک خودروی لندکروز که سرعت غیر مجاز داشته و راننده نتوانسته بود سرعتش را کنترل کند، از جاده خارج  و واژگون می شود.

سردار علی ذوالقدری  ادامه داد: پس از دقایقی یکی از افراد مرتبط با همین خودرو به اشتباه تصور می کند که پلیس باعث حادثه شده که به ماموران گشت تعدی می کند.

منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود ۵۰ داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.   به گزارش فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.   وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.   رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.   پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند، اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند