Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@16:24:14 GMT

حمله سایبری به ارتش اسرائیل

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۹۵۷۳

ساعت 24- گزارش نهادهای امنیتی اسرائیل فاش کرد که هکرها تمام اطلاعات شخصی نظامیان ارتش صهیونیستی را به سرقت برده و قروخته‌اند. رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند هکرها اطلاعات هزاران نظامی ارتش اسرائیل را به طرفهای خارجی فروخته‌اند.

بنا به گزارش وب‌سایت شبکه خبری «آی‌24»، مقامات امنیتی اسرائیل روز یکشنبه گزارشی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد اطلاعات شخصی صدها هزار نظامی از سِروِرهای ارتش به سرقت رفته و به طرفهای خارجی فروخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نهادهای امنیتی اسرائیل، چهار نظامی یگان «Meiav» ارتش اسرائیل، پایگاه داده حاوی اطلاعات مربوط به نظامیان استخدامی بین سالهای 2011 و 2014 را هک کرده اند. این هکرها همه اطلاعات شخصی نظامی‌های ارتش و اقوام آنها را به شرکت‌های بازاریابی و طرف‌های دیگر فروخته‌اند.

این گروه هکری بیش از یک سال بدون آنکه نهادهای امنیتی متوجه شوند، مشغول فروش اطلاعات شخصی سربازها و افسران ارتش اسرائیل بوده‌اند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در سواحل یمن

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل