Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-25@10:27:15 GMT

خرید گوسفند زنده ارزان و مطمئن

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۹۷۴۴

تصور خرید اینترنتی در سال های نه چندان دور توسط مردم رویایی پرهزینه و دست نیافتنی بود به طوری که شاید آن روز تصور خرید لوازم الکترونیکی چون تلفن همراه ، کامپیوتر و ... تصوری دور از ذهن به شمار می آمد.

حتی بعد ها که خرید اینترنتی رواج بیشتری پیدا کرد همچنان در مورد خرید اینترنتی غذا و سفارش غذا از طریق اینترنت لطیفه های بسیاری ساخته می شد کما اینکه امروزه و در حال حاضر سفارش اینترنتی غذا یکی از پر رونق ترین حوزه های کسب و کار اینترنتی در ایران به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اما امروزه هم تصور خرید و فروش دام و گوسفند زنده از طریق اینترنت بیشتر شبیه به یک شوخی و فکاهی بنظر می آید اما کافیست از مزیت های خرید اینترنتی بیشتر آگاه شویم در این صورت دیگر تصور هیچ گونه خرید اینترنتی برای ما دور از ذهن نخواهد بود.

اما شاید در هنگام خرید گوسفند زنده یکی از مواردی که بیشتر از سایر موارد از اهمیت بالاتری چه در هنگام خرید حضوری و چه در هنگام خرید غیرحضوری و اینترنتی مطرح و مهم تر است بحث سالم بودن دام و گوسفند زنده می باشد.

 

به دلیل گسترش روز افزون بیماری های خطرناک از طریق گوشت حیوانات، خرید کردن با وسواس بیشتری انجام می پذیرد اما گروه گوسفند زنده پیام این اعتماد را به شما می دهد که با وجود کسب مجوزات رسمی پخش گوسفند زنده سالم ترین و مطمئن ترین دام و گوسفند زنده را به محل شما خواهد آورد و تمامی این مجوزات رسمی قابل ارائه می باشد.

در ضمن قیمت گوسفند زنده ارسالی کاملا رقابتی و پایین تر از حداقل بازار می باشد.

از دیگر امکانات ویژه ای که گروه گوسفند زنده پیام در اختیار مشتریان خود قرار می دهد می توان به پس فرستادن گوسفند زنده در صورت پسند نکردن اشاره کرد.

بهتر است بدانید گوسفند زنده به همراه یک قصاب به محل زندگی شما به صورت رایگان اعزام می شوند تا با باسکول بتوانید مجددا گوسفند را وزن کرده ، ارزیابی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید و چنانچه مورد پسند شما نبود می توانید گوسفند را باز پس بفرستید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت تمام شده ی دام و گوسفند زنده برای تمامی مشتریان گروه گوسفند زنده حداقل قیمت بازار بوده و هیچگونه سود و اجرت اضافی ای به مشتری تحمیل نخواهد شد.

گروه گوسفند زنده پیام سفارش شما را در مقابل چشمان شما وزن کشی کرده و سپس توسط قصابان حرفه ای و با روش اسلامی ذبح خواهد کرد.

تماس با کارشناس وبسایت گوسفند زنده پیام – فروش انواع دام زنده (۲۴ ساعته)

شماره تلفن همراه: 09122005029 - 09127125345

شماره تلفن ثابت تهران: 22507255 - 22302030

https://livesheep.com

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!

به گزارش "ورزش سه"، ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال به عنوان یکی از دو قطب فوتبال پایتخت به صورت رسمی به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد تا حالا یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور مالکیت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در همین رابطه اطلاعیه‌ای صادر کرد و پیوستن باشگاه استقلال به خانواده این هلدینگ را به آبی‌های پایتخت خوش آمد گفت.

در این اطلاعیه آمده؛

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.

هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان