Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم پرسپولیس بعد از شام صحبت‌های انگیزشی برای بازیکنانش انجام داد.

به گزارش وبسایت نود، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین امشب خود، در هتل تورچ به صرف شام پرداختند.

برانکو سرمربی پرسپولیس بعد از صرف شام، لحظاتی برای بازیکنان تیمش به صحبت‌های روانی و انگیزشی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در صحبت‌هایی برای بازیکنانش گفت: خیلی خوشحالم که شاد و خوشحال هستید. خوشحال‌تر هستم که روی بازی تیم تمرکز دارید. ما اینجا هستیم تا بازی خوبی انجام دهیم. اگر یادتان باشد یک سال قبل هم به قطر آمدیم تا با لخویا بازی کنیم.
وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: ما در تهران با لخویا بدون گل مساوی کردیم و اینجا آن‌ها را شکست دادیم. ما ۲ بازی عاقلانه با این تیم کردیم. همان زمان هم خیلی‌ها گفتند که نتیجه خوبی نگرفتیم اما به اعتقاد من نتیجه خوبی گرفتیم. در قطر هم به این تیم یک گل زدیم که حتی می‌تواتستیم بیشتر هم گل بزنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: لخویا با الجیش ادغام شد اما خیلی تیم قدرتمندی نیستند. به نظر من سطح این تیم شبیه همان تیم است اما روز سه‌شنبه انتظار یک تیم قدرتمند و قوی را داریم و شکی در آن نیست. انتظار دارم که عاقلانه بازی کنید و باید بدانید که هر اوت انداختن، هر پاس و هر سر زدن قطعا مهم است. انتظار دارم در روز بازی همگی کامل باشید چرا که تنها فرمان ما برای موفقیت، برد است.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی برانکو ایوانکوویچ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد پیوس درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: آن چیزی که مشخص است ما نمی‌توانیم بابت شکست در ضربات پنالتی کادر فنی و بازیکنان را سرزنش کنیم. درست است پرسپولیس چهار بار از حریفش پیش افتاد و این موضوع باید توسط کادر فنی بررسی شود، که چرا چهار بار برد را با تساوی عوض کردند. در ضربات پنالتی هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است. آلومینیوم از شروع بازی و حتی زمانی که 2 بر صفر عقب بود، روحیه‌اش را از دست نداد و بازیکنان این تیم با انگیزه‌ای بالا توانستند پرسپولیس را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:
همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

وی ادامه داد: همانطور که گفتم علی‌رغم اینکه آلومینیوم سرشار از انگیزه بود، بازیکنان پرسپولیس خیلی برای این بازی تمرکز و انگیزه نداشتند و فکر می‌کنم بیشتر حواس‌شان به بازی با سپاهان بود. اشتباه بزرگ بازی روز جمعه برای پرسپولیس این بود که بعد از اینکه با دو گل پیش افتادند، کادر فنی تصمیم به تغییرات گرفت و با خروج بازیکنانی مثل ارونوف و ترابی، ضرب تهاجمی تیم گرفته شد و آلومینیوم هم با خیال راحت‌تری به دروازه پرسپولیس حمله می‌کرد. در حالی که بیرانوند غایب بود نباید کار به ضربات پنالتی می‌کشید و به هر شکلی که می‌شد می‌بایست برتری را حفظ می‌کردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که اوسمار در نیمه دوم پس از اینکه تیمش با دو گل پیش افتاد شاید بیشتر به فکر بازی با سپاهان بود و پیروزی برابر آلومینیوم را قطعی می‌دانست، تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه دوم راضی از نتیجه بود به همین دلیل به اشتباه با عقب کشیدن، تصمیم به دفاع گرفت. این نوع بازی هیچ وقت در پرسپولیس جواب نداده است و ما در خیلی از بازی‌ها شاهد بودیم که پرسپولیس عقب بازی کرده، اما نتیجه را از دست داده است. تعویض‌های تیم در نیمه دوم به هیچ وجه جواب نداد و خروج دو عنصر تهاجمی تیم، عملاً پرسپولیس را خلع سلاح کرد و به آلومینیوم این فرصت را داد تا به بازی برگردد و در نهایت هم پیروز شد.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس می‌تواند کنار رفتن از جام حذفی را جبران کند و در لیگ روند خوبش را ادامه دهد و قهرمان شود؟»، گفت: من معتقدم شکست مقابل آلومینیوم در زمان خوبی رخ داد. حالا پرسپولیس می‌تواند با تمرکز کامل به شش بازی پایانی‌اش در لیگ فکر کند. پرسپولیس اگر بتواند سپاهان را شکست دهد مسیرش هموار می‌شود و قدم بزرگی را برای قهرمانی در لیگ برمی‌دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228870 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم