Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های آمریکایی روز یکشنبه گزارش دادند که بنا به وصیت‌نامه «جان مک کین» سناتور صاحب نفوذ که به تازگی براثر سرطان درگذشت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به مراسم خاکسپاری او دعوت نشده است. آفتاب‌‌نیوز :  این موضوع را خانواده مک‌کین از طریق «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به اطلاع ترامپ رسانده‌‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار می رود به جای ترامپ، «مایک پنس» معاون وی در مراسم خاکسپاری این سناتور جمهوریخواه حاضر شود.
به گفته منابع آگاه، مک‌کین خود طی یکسال گذشته در تدارک این مراسم بوده و از «باراک اوباما» و «جرج بوش» دو رئیس جمهوری پیشین آمریکا برای ایراد سخنرانی دعوت کرده است.
وی که از مدت‌ها پیش به تومور مغزی مبتلا شده بود، روز شنبه در سن 81 سالگی درگذشت.
مک‌کین از جمله صاحب‌نفوذترین سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی بود که در سال 2008 به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری برگزیده شد، اما در نهایت رقابت را به اوباما واگذار کرد.
وی پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 از ترامپ سلب حمایت کرد و پس از روی کار آمدن دولت جدید هم همواره جزو منتقدان سیاست‌های وی در زمینه‌های مختلف از جمله در حوزه درمانی و سیاست خارجه بود.
به گزارش ایرنا به نقل از سی.ان.ان، از مک‌کین به عنوان چهره‌ای ایران ستیز یاد می‌شود. او طی سال‌های گذشته نقشی کلیدی در موضع ضدبرجامی کنگره آمریکا ایفا کرده بود.
کد خبر: ۵۴۲۱۴۲ تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ بوش اوباما مراسم خاکسپاری جان مک کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم